Paczkomaty staną przy sklepach Lidla. Sieć chce wejść w e-handel

Autor: Spiders Web 30 sierpnia 2018 20:30

Lidl planuje na przełomie 2019 i 2020 roku ruszyć ze sprzedażą przez internet. Zakupy z dyskontu można będzie odbierać w popularnych paczkomatach. Taką informację podał serwis Spider's Web.

InPost, właściciel paczkomatów, ma stawiać swoje maszyny przy wybranych marketach Lidla. To ma ułatwić odbiór zakupów. Ma to być też sposób na ominięcie zakazu handlu w niedziele.

Pierwsze dwa takie paczkomaty przy sklepach Lidla stoją - jeden w Poznaniu, drugi w Plewiskach w Wielkopolsce. Według serwisu obie firmy chcą podzielić się kosztami inwestycji. - Lidl weźmie na na siebie infrastrukturę – da teren oraz zapewni media. InPost postawi natomiast maszyny oraz będzie odpowiadać za logistykę - czytamy w serwisie Spider's Web.

Lidl dostanie dla siebie 40% pojemności paczkomatów stojących pod jego sklepami. Pozostała będzie dostępna do wykorzystania dla innych klientów Inpostu.

Lidl ma obecnie w Polsce ponad 650 marketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Inny nadawca 2018-09-01 09:57:28

    Poza tym od kiedy postawienie paczkomatu pod sklepem jest wejściem w ehandel?

  • Nadawca 2018-08-31 08:32:17

    Co za bzdura, czyta to ktoś przed publikacją? "Docelowo 40 proc. wszystkich paczkomatów w Polsce będzie stało przy sklepach Lidla - podaje Spider's Web." paczkomatów jest w Polsce ponad 3000 sztuk, a marketów Lidl jak napisaliście 650, czyli wchodzi, że 1200 paczkomatów będzie stało przy 650 sklepach? Czyli przeniosą 1200 paczkomatów i ustawią po 1,84 paczkomaty przy każdym markecie. Coś nie bardzo styka w artykule.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6033

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.