Palma promuje się w telewizji, social media i punktach sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 16 listopada 2015 11:24

„Chwalmy się tradycją” - margaryna Palma odświeża wizerunek w bożonarodzeniowej kampanii reklamowej.

Komunikacja po raz pierwszy zaplanowana jest również na Instagramie, gdzie użytkownicy będą mogli dzielić się swoimi wypiekami podpisując je #pysznatradycja.

Nowe hasło reklamowe kampanii świątecznej „Chwalmy się tradycją”, z jednej strony podkreśla tradycyjny charakter produktu, z drugiej odwołuje się do świątecznych zwyczajów. Bożonarodzeniowy spot będzie emitowany w telewizji w wersji 30 i 15 sekundowej. Opowiada historię obcokrajowca Iana, który przyjeżdża do rodziny w Polsce, aby spędzić z nią Święta Bożego Narodzenia. Zachęcony rodzinnym przyjęciem oraz smakiem domowego ciasta, postanawia nie śpieszyć się
i pozostać w naszym kraju na dłużej. Na billboardach i materiałach BTL Palma również ukazana jest w towarzystwie tradycyjnych wypieków. 

Na potrzeby kampanii powstał także #pysznatradycja wspierający aktywacje marki
w mediach społecznościowych. Palma już od dłuższego czasu wzmacnia swoje działania
w Internecie. Na portalu wypiekiudane.pl i profilu w mediach społecznościowych „A co na deser?” gromadzi społeczność poszukującą połączenia tradycyjnych smaków
z nowoczesną rzeczywistością. Działania promocyjne będą również widoczne w punktach sprzedaży. Świąteczna kampania nawiązująca do świąt potrwa do 31 grudnia.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.