Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Palma w złotym opakowaniu w wielkanocnej kampanii

Autor: pr 3 marca 2016 10:50

Pod hasłem „Chwalmy się tradycją” w marcu ruszyła świąteczna kampania margaryny Palma w złotym opakowaniu, w której marka pokazuje tradycję spędzania Świat Wielkanocnych oraz nawiązuje do polskiej gościnności. Intensywna kampania prowadzona jest równolegle w TV, prasie, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Reklama telewizyjna jest kontynuacją historii obcokrajowca Iana, który zachwycony Świętami Bożego Narodzenia spędzonymi w polskiej rodzinie, postanowił ponownie do nich zawitać, tym razem na Święta Wielkanocne. W ten sposób marka pokazuje, jak wyjątkowa, również dla gościa z zagranicy jest polska tradycja. Spot w wersji 15 sekundowej będzie emitowany w największych stacjach głównych i stacjach tematycznych. Szeroka komunikacja zaplanowana jest również w 14 tytułach prasy z segmentu kobiecego, poradników i kulinariów. Palma w złotym opakowaniu pojawi się także w serwisach vod.pl i player.pl oraz na billboardach w całej Polsce.

Na potrzeby aktywizacji fanów w mediach społecznościowych powstał hashtag #pysznatradycja, pod którym marka gromadzi społeczność poszukującą połączenia tradycyjnych smaków z nowoczesnym stylem. Na portalu wypiekiudane.pl i profilu Facebook „A co na deser?” przygotowany są również konkurs konsumencki. Działania promocyjne będą również widoczne w punktach sprzedaży.

Przygotowaniem kreacji oraz realizacją kampanii reklamowej zajęła się agencja S4. Zakup mediów i działania PR dla produktu zrealizowała agencja Zaza Media.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.