Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Pamiętaj o tym w przeddzień świątecznej gorączki

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez SANTANDER CONSUMER BANK 7 września 2018 11:55

Pamiętaj o tym w przeddzień świątecznej gorączki

Cały handel szykuje się już na czwarty kwartał i sezon świąteczny. To tradycyjnie czas wzmożonego ruchu w sklepach stacjonarnych i online. Po mocnym starcie w sezonie "back to school" jesień i start zimy to maraton zakupowy - przez Black Friday, wyprzedaże roczników w salonach samochodowych, dzień darmowej dostawy po grudniowy szczyt przedświąteczny. Końcówka roku otwiera kieszenie konsumentów. Wielu z nich zabraknie pieniędzy na wszystkie potrzeby. Z pomocą przychodzi im sektor finansowy. W ubiegłym roku rynek kredytów konsumpcyjnych bił w ostatnich 3 miesiącach rekordy.

Jak pokazują dane Biura Informacji Kredytowej w raporcie "Kredyt Trendy" w 2017 roku co trzeci z ok 7,3 mln kredytów konsumpcyjnych udzielonych w Polsce był wzięty właśnie w ostatnim kwartale. W ubiegłym roku padały trzyletnie rekordy, jeśli chodzi o liczbę zaciąganych kredytów na cele konsumpcyjne. Handlowcy trzymają w tym roku kciuki co najmniej za powtórkę tego wyniku. Pewnym utrudnieniem może być zakaz handlu w niedzielę. Jednak szczęśliwie w najbardziej gorącym okresie, czyli w grudniu 2018 roku sklepy będą otwarte przez 4 z 5 niedziel.

Na starcie sezonu wzmożonych zakupów nieznaczna, acz ważna zmiana czeka jednego z liderów rynku kredytów konsumenckich. Santander Consumer Bank będzie miał od września nowe logo. Pojawi się ono w 320 oddziałach i placówkach partnerskich tego banku, jego stronie internetowej, profilach społecznościowych, bankowości internetowej i punktach obsługi działających m.in. w sklepach Media Markt czy Castorama.

Co się zmienia? Biały napis na czerwonym tle zastępuje proste i łatwo wpadając w oko czerwone logo na białym tle. Wprowadzając tą zmianę bank chce pomóc klientom i partnerom biznesowym w odróżnieniu się od innych instytucji finansowych, w tym Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK). Obie instytucje należą do Grupy Santander - jednej z najsilniejszych instytucji finansowych w Europie, obecnej na wieluświatowych rynkach. Są to jednak dwa niezależne banki, działające w oparciu o odrębne licencje bankowe.

Oddziały Santander Consumer Banku nadal rozpoznamy po wizerunku Justyny Kowalczyk, która od kilku lat jest jego twarzą. Jak podkreślają przedstawiciele banku, zmiana nie wpływa też na kontrakty biznesowe i strategię tej instytucji. Pozostaje on specjalistą, którego działalność koncentruje się w obszarze kredytów konsumenckich. Klienci znajdą tu szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty na nowe i używane samochody, kredyty na zakup towarów i usług, popularnie nazywane ratami, karty kredytowe oraz lokaty. O produkty te można wnioskować online oraz poprzez sieć oddziałów. Rozwiązania związane z zakupem pojazdów obsługują też salony i komisy. Bank jest także jednym z liderów na rynku tzw. rat, czyli kredytów na zakup towarów i usług. Z jego finansowania korzystają klienci robiący zakupy w ponad 30 000 sklepów, także w Media Markt i Castoramie. Z tymi ostatnimi bank wydaje też cobrandowane karty kredytowe.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.