Pamso: Specjalistyczne sklepy mięsne mają dobre rokowania na przyszłość

www.portalspozywczy.pl 16 kwietnia 2019 11:01

Pamso: Specjalistyczne sklepy mięsne mają dobre rokowania na przyszłość fot. Bartłomiej Apanowicz

- Przy wzroście roli handlu opartego na modelu coraz bardziej delikatesowych dyskontów specjalistyczne sklepy oferujące dobry kontakt z klientem i jakościowo najlepsze produkty mają według nas bardzo dobre rokowania na przyszłość. Warunkiem jest wybiórcze podążanie za nowatorskimi rozwiązaniami i wdrażanie ich zgodnie ze strategią marki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartłomiej Apanowicz, dyrektor zarządzający i członek zarządu Pamso S.A.

Jak mówi Bartłomiej Apanowicz od 2012 roku Pamso inwestuje we własną sieć detaliczną radykalnie zmieniając jej oblicze handlowe.

- Wspólnie z młodym i uzdolnionym projektantem Michałem Nowackim stworzyliśmy formułę, która łączy 100 lat tradycji z nowoczesnym i eleganckim wzornictwem. Formułę, która spełnia oczekiwania zarówno nasze jak i naszych klientów a jednocześnie koresponduje z marką i jakością wyrobów Pamso. Projekt zdobył już uznanie rynku. W 2019 r. nasz sklep zbudowany według nowego konceptu zyskał miano najlepszego sklepu mięsnego w Polsce - dodaje.

Pamso planuje dalszy, zrównoważony rozwój sieci sklepów mięsnych.

- Przykładamy wagę do wsparcia logistycznego, merytorycznego oraz technicznego naszych jednostek. W najbliższym czasie rozwój będzie następował na rynku mazowieckim i oczywiście w naszym rodzimym regionie (łódzkie - przyp. red.), gdzie głównie przejmujemy istniejące placówki naszych najlepszych klientów, którzy poprzez brak następców nie widzą innej możliwości kontynuacji wieloletniej działalności - dodaje.

Producent mięsa z Pabianic inwestuje nie tylko w rozwój sieci sklepów, ale także m.in. w park maszynowy i transportowy.

- 2018 rok to znaczące inwestycje naszej firmy – największe od ostatnich 10 lat. Alokacja środków zakładała równomierny rozwój sieci detalicznej ale również znaczące inwestycje w park maszynowy i transportowy. Ta metoda zagwarantowała równomierny rozwój firmy. Pamiętać należy, że ponad 50% obrotu firmy realizujemy poprzez nasze Centra Dystrybucji Hurtowej i tu także konieczne są cały czas działania usprawniające i odtwarzające istniejące struktury. Nowoczesny marketing to naszym zdaniem mądre ukierunkowanie środków bezpośrednio wspierających sprzedaż natomiast działania budujące markę koncentrujemy na mediach społecznościowych i tu poczyniliśmy inwestycje jakie mam nadzieję wkrótce zaczną przynosić efekty. Nie można zapomnieć o nowoczesnym i dostosowanym do potrzeb pracowników HR, który w dobie kurczącego się rynku pracy może mieć fundamentalne znaczenie w działalności firmy - podsumowuje Apanowicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    28,60

  • Śr

    17,47

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7847
Ilość aktualnych ofert: 481629

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.