Pasaże Tesco w okresie świątecznym kładą nacisk na social media i influencer marketing

Autor: dlahandlu.pl 29 listopada 2018 19:48

Z początkiem grudnia rusza świąteczna kampania Centrów Handlowych Pasaż Tesco. Jej inauguracją będzie event świąteczny, który odbędzie się  1 grudnia w C.H. Tesco Gocław przy ul. Fieldorfa 41 w Warszawie.

Główną atrakcją wydarzenia będzie FABRYKA SWETRÓW ŚWIĄTECZNYCH, czyli specjalnie zaaranżowana strefa warsztatowa, w której przez cały dzień trwania wydarzenia odwiedzający centrum handlowe będą mogli wykonać przy pomocy animatorów sweter świąteczny według własnego projektu. 

Strategia komunikacji tegorocznej kampanii świątecznej kładzie główny nacisk na działania w obszarze influencer marketing i social media. Zaplanowano liczne aktywności w mediach społecznościowych Pasaży Tesco, gdzie regularnie publikowane będą świąteczne porady i tutoriale. Dodatkowo podczas eventu na Insta Stories będzie można zobaczyć relację z wydarzenia, a jeszcze tego samego dnia  wystartuje ogólnopolski konkurs na Facebooku, polegający na poszukiwaniu najładniejszego świątecznego swetra w Polsce.

Akcja „PASAŻ TESCO. TWOJE MAGICZNE ŚWIĘTA” będzie komunikowana także w radio oraz zostanie wsparta kampanią wizerunkową w prasie i online.

Za spójną całość, koncepcję i komunikację działań świątecznych odpowiada agencja Platinium Cast. Zakup mediów zaplanował Mediacom. Dekoracje świąteczne w obiektach przygotowała agencja reklamowa CzArt.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • alojzy 2018-11-30 14:16:38

    nie przywiązywałem uwagi do social media. Dopiero agencja.calisia.pl rozkręciła mi biznes w necie

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,08

  • Min

    2,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6581
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.