Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Patriotyzmu konsumenckiego trzeba uczyć od dziecka

Autor: Teraz Polska/PAIiIZ 20 kwietnia 2016 11:40

- Patriotyzm konsumencki jest bardzo wyraźnym trendem, coraz popularniejszym na świecie. Także Polacy deklarują, że świadome wybory polskich produktów są im bliskie. Na tym tle pozytywnie wyróżnia się branża spożywcza i budowlana - uważa prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego Krzysztof Przybył.

19 kwietnia 2016 r. w Sali Senatu Uniwersytetu Warszawskiego odbyła się debata „Jaka strategia dla Polski? Rola patriotyzmu ekonomicznego w rozwoju kraju”.

W debacie udział wzięli: prezes PAIiIZ Sławomir Majman, prezes Urzędu Patentowego RP dr Alicja Adamczak, prorektor UW prof. Alojzy Nowak, prof. Krzysztof Opolski z Wydziału Nauk Ekonomicznych UW, doradca Ministra Rozwoju Janusz Cieszyński, prezydent Centrum im. Adama Smitha Andrzej Sadowski i wiceprezes FAKRO Janusz Komurkiewicz.

Grono ekspertów zastanawiało się nad najważniejszymi wyzwaniami w rozwoju Polski.

- Patriotyzm gospodarczy zaczyna się od dumy. Na niej powinna być oparta administracja, gospodarka i nauka. A powodów do dumy jest coraz więcej. Polska zajmuje wysokie miejsce w rankingu atrakcyjności inwestycyjnej - powiedział prezes Majman.

Prelegenci rozmawiali o głównych wyzwaniach rozwoju gospodarczego Polski, budowaniu marki Polska, pobudzeniu innowacyjności i zwiększeniu eksportu oraz o rządowym Planie Odpowiedzialnego Rozwoju.

Uczestnicy debaty zgodzili się, że patriotyzmu konsumenckiego trzeba uczyć od dziecka. Niezbędne są kampanie społeczne, które wytłumaczą obywatelom, dlaczego kupowanie polskich produktów jest tak ważne dla gospodarki naszego kraju.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.