Payback: Rosną wydatki na reklamę wideo

Autor: pr 11 września 2018 11:36

Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6 proc. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało większą liczbę emisji spotów reklamowych niż w ciągu całego 2017 roku. Dodatkowo w tym czasie grono użytkowników platformy powiększyło się o blisko 60 proc.

– Cały rynek online wideo cechuje w ostatnim czasie wysoka dynamika wzrostu. Zainteresowanie tego typu reklamą jeszcze nigdy nie było tak duże jak teraz – mówi Marek Biernacki, Head of Relationships & CRM PAYBACK Polska.

PAYBACK Video cały czas się rozwija i wprowadza dodatkowe funkcje. Od kilku miesięcy reklamodawcy mogą skorzystać z opcji brandingu playera, czyli bannera i tła projektowanego indywidualnie na potrzeby każdej kampanii. Te elementy nie tylko dopełniają narrację spotu i wzmacniają przekaz, ale podnoszą również liczbę przejść na stronę internetową reklamodawcy.

Przeczytaj także:

Jedną z marek, która w pełni wykorzystuje takie rozwiązania jest Amica.

– Wydaje się, że odbiorcą reklam sprzętu AGD mogą być wszyscy, bo każdy korzysta z tych produktów i raz na jakiś czas je kupuje. W rzeczywistości jednak ich sprzedaż także wymaga segmentacji, aby dobrać jak najbardziej adekwatnych konsumentów. Dzięki targetowaniu opartemu na danych transakcyjnych pochodzących zarówno ze świata online, jak i offline, mogliśmy wybrać dla każdej z naszych kampanii różne, choć na pozór bardzo podobne, grupy docelowe – tłumaczy Monika Kuźnik, strategiczny menedżer ds. mediów, Amica Handel i Marketing.

– Dodatkowo, biorąc pod uwagę panujący w sieci natłok reklam istotne jest, żeby w obrębie spotu nie pojawiały się inne treści. Oznacza to, że w trakcie jednego przekazu promowana jest tylko jedna marka – mówi o funkcjonowaniu kanału PAYBACK Video Monika Kuźnik.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,00

  • Min

    3,16

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.