Październikowe gazetki handlowe wyróżniają produkty świąteczne

Autor: Hiper-com 25 października 2011 09:55

Spora ilość październikowych gazetek handlowych starała się przyciągnąć uwagę klientów umieszczając na swoich stronach promocje produktów świątecznych. Produktem, który cieszył się największą popularnością promocyjną w kategorii Święto Zmarłych tradycyjnie był znicz - podała firma Hiper-Com.

Ceny tego produkty okazały się bardzo zróżnicowane. Wpływ na cenę miała nie tylko waga produktu lub czas palenia świecy, ale również kształt samego znicza.

Najtańsze znicze znaleźć można było w gazetce E.Leclerc. Sieć ta oferowała znicze w cenie: 55 groszy za sztukę. Równie atrakcyjną ceną tego samego produktu pochwaliła się sieć Carrefour, gdzie znicze nabyć można było w cenie 58 groszy/sztuka.

Najdroższy znicz ukazał się w gazetce Makro, jego cena brutto wyniosła: 30,74zł, niewiele tańszy okazał się szklany znicz UFO z TESCO 29.99zł, co ciekawe: znicz UFO ukazał się w gazetce Real w cenie: 26,95zl. 

Październikowe gazetki handlowe nie tylko poprzez asortyment produktów nawiązywały do zbliżającego się Święta Zmarłych. Niektóre z sieci handlowych zdecydowały się pójść o krok dalej i już poprzez sam tytuł gazetki próbowały zwrócić uwagę klientów na okazjonalne produkty.

Analiza firmy Hiper-Com bazuje na promocjach produktowych, które ukazały się okresie 1-24 października w gazetkach handlowych 46 sieci spożywczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,19

  • Śr

    4,00

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 1138

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.