Pełne wdrożenie nowego formatu Stokrotki dopiero w przyszłym roku

www.portalspozywczy.pl 10 marca 2017 10:20

Nowe sklepy Stokrotki w formacie convenience o nazwie 5tka Market będą testowane przez cały 2017 rok. Pełne wdrożenie tego konceptu ma nastąpić w 2018 roku - informuje serwis portalspozywczy.pl Urszula Skałecka, Kierownik Biura Zarządu Stokrotka.

- W minionym roku Stokrotka Sp. z o.o. rozpoczęła prace, nad kolejnym po supermarkecie i markecie, konceptem sklepu - formatem convenience. Będą to sklepy, odróżniające się od innych placówek detalicznych funkcjonujących w tym formacie na rynku - informuje serwis portalspozywczy.pl Urszula Skałecka, Kierownik Biura Zarządu Stokrotka.

Tłumaczy, że oparte będą na formule franczyzowej, a ich mocną przewagą będą artykuły świeże i asortyment w zupełności wystarczający do zaopatrzenia gospodarstwa domowego we wszystkie podstawowe artykuły spożywcze.

- Sklepy będą występować pod szyldem 5tka Market. W tym roku ruszą placówki testowe, które będą uruchomione w 2-3 różnych wersjach, a w każdej z nich testowany będzie nieco inny dobór produktów, głównie w obszarze produktów świeżych - wyjaśnia Urszula Skałecka.

- Pełne wdrożenie nowego formatu nastąpi w 2018 roku. Pierwsze testowe placówki convenience ruszą na początku drugiego kwartału bieżącego roku - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.