Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Pełny obraz handlu: Rynek, konsument, trendy w różnych branżach - nowa odsłona dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl 6 września 2018 12:41

Pełny obraz handlu: Rynek, konsument, trendy  w różnych branżach - nowa odsłona dlahandlu.pl Fot. Shutterstock.com

Dzisiejszy rynek to stan permanentnej walki konkurencyjnej wszystkich ze wszystkimi. W czasach, gdy drogerie i sklepy DIY coraz mocniej otwierają swoje półki dla żywności i win, dyskonty coraz aktywniej rozbudowują działy non food, a wszyscy dążą do modelu omnichannel, każdy detalista ma na uwadze tylko jedno – potrzeby konsumenta. To wskazuje kierunek zmian dla mediów, które są profesjonalnym źródłem informacji dla sektora handlu detalicznego. Podążając z trendem, wydawca branżowych serwisów, Grupa PTWP, prezentuje nową, wzbogaconą o dodatkowe treści, odsłonę portalu dlahandlu.pl.

Od momentu powstania dlahandlu.pl minęło ponad 9 lat. W tym czasie rynek handlu detalicznego w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. W odpowiedzi na zmieniające się trendy i oczekiwania czytelników, dlahandlu.pl zyskał nową odsłonę wzbogaconą o kolejne działy tematyczne oraz znacznie więcej raportów i materiałów analitycznych o trendach rynkowych, głównych grupach konsumenckich i motywach ich decyzji zakupowych, a także innowacyjnych konceptach i technologiach.

– Zrezygnowaliśmy ze sztucznego podziału, w ramach którego koncentrowaliśmy się na rynku detalicznym z produktami FMCG – mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl –Odzwierciedleniem tego stanu jest nowe hasło, definiujące treści publikowane w serwisie: dlahandlu.pl – pełny obraz handlu: rynek, konsument trendy – dodaje.

W odświeżonej witrynie dlahandlu.pl, detal i hurt zyskał nowe kategorie: sieci FMCG, sieci odzieżowe, elektromarkety, markety DIY, stacje paliw, restauracje i kawiarnie oraz centra handlowe, gdzie publikowane są informacje o głównych graczach rynkowych, ich strategiach działania oraz nowych inwestycjach.

– Oprócz informowania coraz mocniej dostrzegamy także potrzebę wskazywania inspirujących rozwiązań, innowacyjnych konceptów i produktów, a także zastosowań nowych technologii w służbie handlu – mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl.

„Nowe koncepty” to dział w nowym dlahandlu.pl, w którym publikowane będą najciekawsze rozwiązania debiutujące na rynku detalicznym. Inna podkategoria „Trendy konsumenckie” gromadzi analizy poszczególnych segmentów rynku handlowego i grup konsumentów. W zakładce „Technologie i wyposażenie” czytelnicy znajdą wiedzę na temat innowacji i zastosowania nowych technologii na rynku handlowym.

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości jest firmą działającą w obszarze zintegrowanych rozwiązań w zakresie komunikacji i nowych mediów, jej aktywność skupia się na rynku internetowym. Posiada 80 proc. udziałów w PTWP–ONLINE Sp. z o.o., do której należą branżowe portale m.in.: wnp.pl, propertynews.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, portalsamorzadowy.pl, pulsHR.pl, farmer.pl. Obecnie zarządza 20 portalami branżowymi, realizując strategię wiodącego internetowego medium w tematach dotyczących różnych sektorów gospodarki i przemysłu, w oparciu o rozwój własnych serwisów, tworzenie treści na potrzeby czytelników i budowę nowych serwisów internetowych. Grupa PTWP SA posiada także 100 procent udziałów w spółce Publikator wydającej m.in. tytuły takie jak: Dobrze Mieszkaj, Świat Łazienek
i Kuchni, Meble Plus, Łazienka oraz dobrzemieszkaj.pl.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.