Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

PepsiCo mocno wchodzi w e-commerce

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 5 października 2017 13:23

Ostatnie posunięcia firmy Amazon, które wprowadzają duże zamieszanie na rynku supermarketów, wymuszają na dużych dostawcach konieczność dostosowania się do rynku. Przykładem jest firma PepsiCo, która mocno postawiła na e-commerce – informuje serwis esmmagazine.com, za agencją Bloomberg.

Spółka stworzyła 200-osobową jednostkę biznesową, której zadaniem jest rozwój w segmencie e-commerce. Jak na razie, odnosi sukcesy. PepsiCo jest na dobrej drodze, by osiągnąć w tym roku 1 miliard dolarów sprzedaży z e-commerce - powiedział dyrektor finansowy Hugh Johnston.

Oznaczałoby to podwojenie sprzedaży w tym segmencie. PepsiCo osiąga łączne przychody w wysokości około 63 miliardów dolarów rocznie.

Jednostka PepsiCo została utworzona już dwa lata temu, jednak do tej pory spółka milczała na jej temat. Firma informuje, że zespół pracuje bardziej jako jednostka technologiczna, niż związana z produktami konsumenckimi oraz, że ten biznes rozwija się niezwykle szybko.

PepsiCo znalazł się pod presją, ponieważ sprzedaż napojów bezalkoholowych osłabiła się, zwłaszcza w Ameryce Północnej. Ponadto, ten rok jest trudny dla firm zajmujących się sprzedażą artykułów spożywczych, ze względu na zawirowania na rynku, które nastąpiły po zakupie Whole Foods Market przez Amazona - informuje esmmagazine.com.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,11

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.