PepsiCo zwiększyło udział w swojej ofercie napojów do 100 kalorii

www.portalspozywczy.pl 26 lipca 2018 15:27

PepsiCo poszerzyło ofertę napojów o wartości energetycznej nieprzekraczającej 100 kalorii do 43%. Jak podaje firma, to jeden z punktów postępów w realizacji celów zrównoważonego rozwoju za rok 2017.

W roku 2017 PepsiCo stale zmniejszało ilość cukru dodanego w napojach i sodu w produktach żywnościowych i dążyło do produktów cechujących się większą wartością odżywczą.

Jak podała firma, w wyniku zastosowanych innowacji oraz zmian w składzie produktów, 43% oferowanych napojów (względem 40% w roku 2016) posiadało wartość energetyczną nieprzekraczającą 100 kalorii pochodzących z cukru dodanego na porcję o wadze 340 g.

Napoje 7UP oraz Mirinda zawierają obecnie o co najmniej 30 do 50% mniej cukru względem poprzednich składów tych produktów, które zostały zastąpione na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie. Pepsi Black, napój bez dodatku cukru, jest obecnie dostępny na 73 rynkach na świecie. Dzięki wprowadzeniu na rynek produktów takich jak LIFEWTR czy Quaker Overnight Oats, PepsiCo było w stanie zwiększyć przychody netto pochodzące z linii Everyday Nutrition do poziomu 27,5% całkowitego przychodu netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,87

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8174

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.