PGS chce konkurować z Eurocashem. Rozważa wejście w segment hurtu

Autor: dlahandlu.pl 11 czerwca 2019 11:06

PGS chce konkurować z Eurocashem. Rozważa wejście w segment hurtu

Polska Grupa Supermarketów, rozważa wejście w segment sprzedaży hurtowej. To część nowej strategii, która ma na celu uczynienie z Grupy wiodącego gracza polskiego rynku spożywczego. Ma także pozwolić na dalszą dywersyfikację źródeł przychodów.

- Od kilku miesięcy prowadzimy intensywne rozmowy z polskimi hurtownikami, celując w zwiększenie efektywności biznesu, zagwarantowanie lepszych cen i usprawnienie systemu logistyki. Naszym celem jest optymalizacja naszych mocy logistycznych i konkurencja cenowa na polskim rynku spożywczym – podkreśla Michał Sadecki, prezes PGS.

Działania PGS są naturalnym krokiem w rozwoju sieci i dostosowywania się do trendów. Głównymi klientami sieci hurtowych są sklepy małoformatowe – segment, który rośnie rocznie w tempie ok 5-6%. 

Z danych GfK Polonia wynika, że niemal 70 proc. produktów (wartościowo) kupowanych przez hurtownie spożywcze pochodzi bezpośrednio od producentów, 16 proc. – z innych hurtowni z dostawą, 6 proc. – z hurtowni bez dostawy, kolejne 6 proc. – z hal cash & carry, a 2 proc. z innych źródeł.

Głównymi grupami klientów hurtowni są sklepy (46 proc.), odbiorcy indywidualni (14 proc.) oraz kanał HoReCa (11 proc.). Około 10 proc. klientów to inni hurtownicy i podhurt.

Polska Grupa Supermarketów to właściciel sklepów Top Market, Minuta8, Delica oraz marki spożywczej O! Dobre. Pewne. Twoje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • PLEASURE 2019-06-11 16:02:21

    Lepiej nie, niech się portugalczycy krwawią kosztami dystrybucji...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    7,42

  • Min

    4,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7627
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.