PGS planuje wprowadzenie ekologicznej marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 3 czerwca 2019 12:09

PGS rozpoczął proces wprowadzania nowej, certyfikowanej przez UE, ekologicznej linii produktów marki własnej. Polska Grupa Supermarketów będzie mogła się poszczycić w przyszłym roku 350 artykułami private label.

Wartość polskiego rynku produktów ekologicznych szacowana jest obecnie na ponad miliard złotych. W porównaniu do Europy Zachodniej, polski konsument wydaje ponad dziesięciokrotnie mniej na produkty z zielonym listkiem. Jednak rosnącą świadomość Polaków i zmieniające się trendy żywnościowe (po produkty eko chce sięgać już ponad połowa Polaków!) chce wykorzystać Polska Grupa Supermarketów, która już niedługo wprowadzi na sklepowe półki nową linię marki własnej, która powstawać będzie wyłącznie z polskich, ekologicznych zbiorów.

- Zgodnie z naszymi zapowiedziami, w tym roku stawiamy na rozwój nowych marek w segmentach premium oraz eko. Będzie to odpowiedź na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów. Uważamy, że dzisiejsze wskaźniki sprzedaży żywności ekologicznej dają dobre perspektywy na następne lata – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Obecnie firma jest w momencie testowania części produktów bio, certyfikacji dostawców oraz przygotowania sklepów do nowej kategorii produktowej.

Żywność BIO/EKO to taka, która w minimum 95% została wyprodukowana metodami ekologicznymi. Każdy produkt tego typu musi mieć w UE odpowiedni certyfikat, który poznamy to po charakterystycznym zielonym listku z dwunastoma gwiazdkami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,09

  • Śr

    3,79

  • Min

    2,59

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7360
Ilość aktualnych ofert: 98942

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.