Pierwszy taki styczeń w TIM SA

Autor: dlahandlu.pl 5 lutego 2019 09:19

Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług
związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły w styczniu 2019 r. ponad 63,6 mln zł wobec 58,11 mln zł w styczniu 2018 r. (+9,5% r/r).

To pierwszy styczeń w historii TIM-u, w którym miesięczne obroty przekroczyły – i to znacznie – 60 mln zł.

Szacowane obroty w kanale e-commerce w styczniu 2019 r. wyniosły z kolei 46,89 mln zł (+7,9% r/r).

- Pierwszy tydzień nowego roku, w którym nie wszyscy pracowali pełną parą, do tego zima… W

poprzednim modelu działania byłoby to zapewne uzasadnienie chwilowej zadyszki, a nawet spadku formy.Tymczasem hybrydowy TIM konsekwentnie rośnie. Dodatkowo styczeń 2019 r. okazał się o ponad 18% lepszy od grudnia 2018 r. To dopiero drugi taki przypadek w historii, bowiem do 2017 r. styczniowe obroty zawsze były niższe od osiągniętych miesiąc wcześniej. Ta zmiana bardzo mnie cieszy i pozytywnie nastraja na kolejne miesiące – komentuje Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,47

  • Min

    3,19

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7360
Ilość aktualnych ofert: 98942

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.