Pilsner z kampanią outdoorową w Warszawie i Krakowie

Autor: dlahandlu.pl 20 maja 2019 14:10

Pilsner z kampanią outdoorową w Warszawie i Krakowie Fot. materiały prasowe

W Warszawie oraz Krakowie powstały murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.

Tej wiosny, na ulicach polskich miast można odkryć tajniki tradycji czeskiego browarnictwa. Wszystko to za sprawą marki Pilsner Urquell, która stworzyła charakterystyczny kolorowy street art obrazujący miejsce narodzin oryginalnego, czeskiego pilznera. Pilzno, jakie da się poznać dzięki muralom, to przede wszystkim charakterystyczna brama browaru, której towarzyszą ilustracje unikalnych składników, tajników warzenia piwa, praca browarników oraz odniesienia do kultury smakowania Pilsnera Urquella. Murale zdobiące elewacje trzech budynków w Krakowie oraz pięciu w stolicy są częścią kampanii prowadzonej pod hasłem „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, której celem jest podkreślenie miejsca warzenia pierwszego pilznera na świecie, który właśnie z Pilzna dystrybuowany jest na cały świat, a także roli browarnictwa i smakowania piwa w czeskiej kulturze.

Do współpracy przy projekcie marka zaprosiła Daniela Solený, który od lat mieszka w Pradze i to właśnie czeska kultura i architektura stały się dla niego niewyczerpanym źródłem inspiracji. Na wielkoformatowych muralach udało mu się odmalować klimat Pilzna, który tworzy unosząca się nad nim legenda pilznera, sławna przeszłość miasta i na wskroś czeski styl życia jego współczesnych mieszkańców.

Murale Pilsnera stanowią integralną część kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna", która swoimi działaniami obejmuje emisję spotów na miejskich ekranach LED, w serwisach VOD oraz

w wybranych kinach, a także działania w social mediach oraz współpracę z influencerami. Dodatkowo zostały przygotowane kreacje OOH wyświetlane na nośnikach CLP, nawiązujące do lokali Tankovna,

w których serwowany jest świeży i niepasteryzowany Pilsner Urquell z tanka, przywieziony prosto

z czeskiego browaru, oraz Tapsterów – Mistrzów barmaństwa, którzy odbyli certyfikowane szkolenie w Pilźnie.

Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio, a kreacje zapraszające do lokali Tankovna stworzyła agencja Advalue. Zakup mediów płatnych powierzono domowi mediowemu Zenith Optimedia, kampanie w social mediach prowadzi agencja Mustard Prague, a działania PR i współpracę z influencerami koordynuje agencja Tailor Made PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,13

  • Śr

    11,54

  • Min

    7,03

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 833
Ilość aktualnych ofert: 437258

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.