Piotr i Paweł ma za sobą trudny rok. Co czeka sieć w przyszłości?

www.portalspozywczy.pl 20 grudnia 2018 14:55

Piotr i Paweł ma za sobą trudny rok. Co czeka sieć w przyszłości? Fot. Piotr i Paweł

Dla sieci handlowej Piotr i Paweł rok 2018 to burzliwy czas zmian, poszukiwań inwestorów finansowych i strategicznych oraz nadziei na pozytywne zakończenie przemian. Co się działo w sieci od stycznia do grudnia 2018 roku i jakie są perspektywy na przyszłość?

Pod koniec października kolejny inwestor branżowy – tym razem Carrefour – przejął część sklepów Piotra i Pawła. Pod skrzydła sieci Carrefour trafiły franczyzowe sklepy Piotra i Pawła zlokalizowane przy Al. Rzeczpospolitej w Wilanowie oraz w Konstancinie Jeziornej, a także placówka w Katowicach przy ul. Bażantów. 

– Przejęcie części sklepów przez kolejnego branżowego inwestora, to jeden z elementów planu restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł, który konsekwentnie wdrażany jest przez zarząd spółki. Objęta postępowaniem sanacyjnym sieć intensywnie realizuje strategię przywrócenia rentowności wszystkich sklepów. Docelowy model zakłada pozostanie około 70 sklepów w upmarketowych lokalizacjach, istotnych dla Piotra i Pawła – informowała sieć. 

Nowy rok, nowe nadzieje

Co dzieje się obecnie? – Piotr i Paweł wychodzi na prostą. To widać zarówno w naszych sklepach, jak i po akcjach marketingowych, jakie wdrażamy. Piotr i Paweł ma być jak najbliżej klientów i ich potrzeb – podkreśla Marek Miętka, prezes sieci Piotr i Paweł. 

– Wraca marka własna, wraca szeroki asortyment produktów, w tym fresh food, pojawiają się nowi dostawcy, jednym słowem wracamy do gry. Założenia pierwszego etapu planu restrukturyzacji zostaną zrealizowane w grudniu – dodaje. 

Podkreśla, że Piotr i Paweł nigdy nie odejdzie od swoich korzeni, rozumianych jako format sklepu, w którym najważniejszy jest klient i przygotowana dla niego szeroka oferta – podkreśla Marek Miętka. 

– Takie podejście do biznesu umożliwiło nam rozwój naszego formatu. Świat konsumentów i ich oczekiwań zmienia się bardzo dynamicznie. Wiemy, że kluczowe jest wyjście naprzeciw tym oczekiwaniom. Oferta i jej głębokość, wielkość sklepu, usługi jakie oferujemy czy nowe technologie jakie towarzyszą zakupom to najważniejsza broń w walce o klienta i to będzie dla nas najważniejsze w 2019 roku – dodaje prezes. 

Sieć handlowa Piotr i Paweł została założona w 1990 roku. Twórcami firmy są Eleonora Woś i jej synowie Piotr i Paweł Woś. W ramach sieci działało w ostatnich latach ok. 140 sklepów, z czego 57 to placówki własne, pozostałe zaś – franczyzowe. W ramach restrukturyzacji trwa proces zamykania i sprzedaży sklepów. Sieć docelowo planuje pozostać przy 70 placówkach. Klienci mogą również robić zakupy przez internet z dostawą do domu (e-piotripawel.pl).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Gość 1 2019-01-02 20:23:45

    A w Gorzowie w jakiej lokalizacji zamykacie?

    Z tego co słychać to galerie będą opuszczać zreguly nie ma w nich zakładanego dochodu a koszta wynajęcia powierzchni duże.

  • pracownik 2018-12-29 12:39:22

    Gorzów też już zamykamy :)

  • Aleksander 2018-12-23 13:00:04

    Tylko samobójca da im towar na kredyt.

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7668
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.