Piotr i Paweł nie będzie sprzedawać żywych karpi

Autor: dlahandlu.pl 18 grudnia 2018 11:06

Piotr i Paweł nie będzie sprzedawać żywych karpi Fot. materiały prasowe

,,Żywcem nas nie weźmiecie" - to hasło sieci Piotr i Paweł, która startuje z kampanią, informującą o rezygnacji ze sprzedaży żywego karpia we własnych sklepach. Jest to również nawiązanie do akcji „Jeszcze żywy Karp” prowadzonej przez organizację ekologiczną „Klub Gaja”. Poznańska sieć sklepów podjęła współpracę z klubem w celu uświadamiania swoich klientów co do tego, że poprzez swoje decyzje zakupowe mają realny wpływ na ograniczenie cierpienia zwierząt i ich bardziej humanitarne traktowanie.

- Piotr i Paweł jest polską siecią sklepów, tym ważniejsze jest dla nas podkreślenie, że spożywanie karpia w okresie świątecznym to niezwykle ważna tradycja w większości polskich domów, co doskonale rozumiemy. Do uśmiercenia karpi można jednak podejść w bardziej humanitarny sposób, dlatego nie będziemy prowadzili sprzedaży żywej ryby w sklepach własnych sieci. Chcemy przy pomocy lekkiej i śpiewającej reklamy zwrócić uwagę naszych klientów na ten fakt – mówi Aleksander Rosa, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.

Piotr i Paweł to kolejna sieć handlowa w Polsce, która zdecydowała się na taki krok.
- Zmiana społeczna to długofalowy proces. Po wielu latach kampanii Klubu Gaja: nagłaśniania problemu, budowania poparcia społecznego i doprowadzenia do zmiany prawa, coraz więcej sklepów rezygnuje z takiej formy sprzedaży. Klientom oferują karpia z lodu czy w płatach. To już trend – podkreśla Jacek Brożek, założyciel i prezes Klubu Gaja.

Okres przedświąteczny, czyli zwiększona sprzedaż i obecność klientów w sklepach to doskonała okazja do intensywniejszej komunikacji z konsumentem nie tylko przez pryzmat zachęcania go do kupowania.

Sieć Piotr i Paweł ruszyła równolegle ze świąteczną kampanią „Więcej emocji – sensacyjnie rodzinne święta”, w ramach której klienci, którzy zrobią zakupy za ponad 150 zł otrzymują jeden z 3 najnowszych filmów z Jamesem Bondem. Akcja rusza 18 grudnia w ponad 70 sklepach sieci. Styczeń dla Piotra i Pawła to nowy program lojalnościowy dla klientów i dalsze etapy programu restrukturyzacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • M 2018-12-24 07:42:42

    A dzieci nienarodzone można mordować:( One nie cierpią jak są rozrywane i ćwiartowane:(

  • Gość 1 2018-12-21 16:57:53

    W jakich miastach w których Sklepach macie puste półki? Dajcie znać.

  • Obywatel 2018-12-19 10:46:28

    Tesco w bielsko białej na ul warszawskiej sprzedawali żywe karpie w siatkach bez wody, na tablicy informacyjnej był dopisek zanieść szybko do domu by się ryba nie męczyła a punkt informacyjny na zadane pytanie czemu tak sprzedają udzielił odp iż pracownikowi sumienie (religia) nie pozwala na usmiercanie ryb

ZOBACZ WSZYSTKIE (8)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    7,54

  • Min

    4,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5276

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.