Piotr i Paweł osiągnął obrót na poziomie 2,233 mld zł

Autor: www.dlahandlu.pl 8 lutego 2017 17:41

Piotr i Paweł osiągnął obrót na poziomie 2,233 mld zł fot. materiały prasowe

Piotr i Paweł osiągnął w roku 2016 obrót na poziomie 2,233 mld zł, a nowy rok rozpoczyna z 142 supermarketami, usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym Podwajamy Rabaty w całej sieci.

Ekspansja sieci Piotr i Paweł w roku 2016 (11 nowych placówek) koncentrowała się na strategicznych dużych aglomeracjach: warszawskiej i trójmiejskiej. 
Ponad 8% dynamika w grudniu pozwoliła zrealizować przychody roczne na poziomie 2.233 mld zł, co oznacza wzrost o 5,2 % w stosunku do roku poprzedniego.
Na przełomie roku 2016 i 2017 Piotr i Paweł zawarł 4 umowy najmu na lokalizacje, w których funkcjonowały delikatesy Alma. Supermarkety pod szyldem Piotr i Paweł w Centrum Skorosze w Warszawie oraz Arkady Wrocławskie zostaną uruchomione w marcu, a pozostałe dwa w warszawskim oraz gdyńskim Klifie - w kwietniu.

Ubiegły rok zaowocował również rozwinięciem nowatorskiego rozwiązania samoskanowania zakupów w usłudze Scaneo, który sieć Piotr i Paweł wdrożyła jako pierwsza na polskim rynku w roku 2014 w Brwinowie, a następnie rozszerzyła na kolejne placówki w Jankach, Józefosławiu oraz w Bydgoszczy. Do tej pory usługa skierowana do posiadaczy karty lojalnościowej sieci umożliwiała skanowanie zakupów za pomocą specjalnego skanera i płacenia za nie bez dodatkowej pracy kasjerki.

Aby móc zaoferować Konsumentom usługę bardziej kompleksową, niezależną od sklepowych skanerów, pod koniec 2016 roku Piotr i Paweł uruchomił własną aplikację Skanuj i Kupuj, pozwalająca klientowi przy użyciu smartfona skanować produkty przed włożeniem ich do koszyka i płacić przy dedykowanym stanowisku kasowym. Docelowo aplikacja powiązana będzie również z zakupami w e-sklepie. Usługa działa już w 4 kolejnych supermarketach : w Warszawie przy Al.Jerozolimskich 179 i przy ul. Stawki 2a, w Markach pod Warszawą oraz w Poznaniu przy ul.Druskienickiej 12a.

Ponadto, po rocznym teście uruchomiony został w całej sieci także program lojalnościowy Podwajamy Rabaty. Usługa, oparta zarówno na tradycyjnych kartach jak i aplikacji, umożliwia klientom odkładanie w dedykowanym systemie zniżek, których wartości są następnie podwajane przy zakupie dedykowanych produktów. Już ponad 150 tys. klientów bierze udział w programie.

Wzrostowi sprzedaży detalicznej towarzyszył silny rozwój e-zakupów. Uruchomiona w maju ubiegłego roku dedykowana dla sklepu internetowego powierzchnia w Ożarowie Mazowieckim umożliwiła w IV kwartale zrealizowanie blisko 25% wzrostu sprzedaży całego e-Piotr i Paweł.
W roku 2017 polska sieć planuje dalszy rozwój organiczny, pozwalający przekroczyć liczbę 150 supermarketów oraz kontynuowanie prac nad rozwojem technologicznym oraz modernizacją najstarszych sklepów, na podstawie wypracowanych w minionym roku rozwiązań.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,61

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.