Piotr i Paweł planuje nowy wystrój w sklepach. Skąd pieniądze?

Autor: dlahandlu.pl 20 lutego 2019 16:03

Piotr i Paweł planuje nowy wystrój w sklepach. Skąd pieniądze? Fot. materiały prasowe

- Na horyzoncie mamy zakończenie procesu (restrukturyzacji - red.), konsolidację działań marketingowych i walkę o naszego klienta. Mówimy jednym głosem – stawiamy na współpracę i partnerstwo w ramach sieci i wspólnych działań z naszymi franczyzobiorcami. Jesteśmy przekonani, że jest dla nas miejsce na rynku – podkreśla Patryk Filipiak, prezes zarządu spółki Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja - zarządcy sądowy sieci Piotr i Paweł.

"Sieć Piotr i Paweł pod moim nadzorem jako zarządcy jest gotowa kontynuować rozmowy z zainteresowanymi inwestorami" i jedocześnie "skutecznie realizuje kolejne kroki planu restrukturyzacji zgodnie z przyjętymi założeniami" - dodaje Patryk Filipiak.

- Wyniki wziąwszy pod uwagę zmienne rynkowe są dla nas zadowalające, choć jest jeszcze wiele do zrobienia. Założona w planie restrukturyzacyjnym strategia jest jak najbardziej aktualna. Działamy także w oparciu o bieżące zmienne, generowane przez rynek, co wymusza nieznaczne korekty. Nie wpływa to jednak na kluczowe wskaźniki zawarte w przyjętym planie. Jesteśmy na ostatniej prostej jeżeli chodzi o zamykanie nierentownych placówek. Obecnie mamy 75 sklepów i w Q1 będziemy zamykali do docelowej ilości. Od tego momentu sieć skupi się na rozwoju istniejących sklepów dostosowując je do oczekiwań naszych klientów. Istotne elementy tych zmian widać już dziś - np. wprowadzony nowy program lojalnościowy "Najwięcej", czy stałe poszerzanie asortymentu w sklepach - skomentował bieżącą sytuację Piotra i Pawła, zarządca sieci.

Jednym z elementów działań nakierowanych na zachęcenie klientów do odwiedzania sklepów sieci jest nowy program lojalnościowy Najwięcej, który w formie aplikacji na smartfona jest już do pobrania w sklepach Google Play i AppStore. Użytkownicy będą zbierać na swoim koncie punkty za zakupach w sklepach stacjonarnych, które będą mogli wymienić na nagrody lub rabaty. Z czasem aplikacja będzie przedstawiała zindywidualizowaną ofertę dopasowaną do potrzeb klienta np. poprzez rabaty na wybrane produkty. Każda osoba, która zarejestruje się w programie, otrzyma na start bonus w postaci 10 punktów.

Kolejnym etapem działań ma być rebranding sklepów sieci, który rozpoczął się od poznańskiego oddziału przy ulicy Gronowej. Docelowo nowy wystrój i komunikacja dla klientów w sklepach znajdzie się we wszystkich placówkach. Sieć nie informuje dokładnie skąd weźmie środki na tę inwestycję.  - Efektem zamknięcia sklepów, czyli faktu że nie generują one strat a posiadaniem takich które generują zyski są po pierwsze mniejsze wydatki, po drugie większe zarobki. Oznacza to więcej środków w firmie a co za tym idzie możliwość inwestowania i skupienia się na rozwoju sklepów, które stanowić będą nasz trzon. Działamy intensywnie nad powiększeniem range produktów, niemalże każdego dnia pozyskujemy nowych dostawców i zwiększamy asortyment. Oczywiście nie jest idealnie, ale zdecydowanie idziemy w dobrym kierunku - wyjaśnia sieć.


  • Ryszard PLC 2019-02-25 12:47:45

    Niestety , PiP jest bankrutem i juz nie wstanie z kolan . Kazdy dostawca towaru do tej sieci musi byc samobojca lub debilem . Ten pan z Tesco raczej nie ma pojecia o tym co tam robi - jestem za zamknieciem sieci i upadkiem .

  • Jerome 2019-02-22 21:02:18

    To wszystko to okrągłe słówka, ale cięzko traktować je poważnie. Jako wieloletni klient, od zawsze kibicujący PiP, uważam że ta mityczna "walka o klienta" czyli o mnie jest już przegrana. Po prostu nie czuję, aby obecnie o mnie dbano. W dobrze mi znanym sklepie tej sieci nie jestem w stanie kupić z połowy produktów z listy, a jeśli coś znajdę to dodatkowo produkty nie sa opisane na półce cenami a nie da się znaleźć działającego skanera cen. Co to ma być, jakaś cenowa ciuciubabka? Dodatkowo skasowano kartę rabatową która była wartościowym rozwiązaniem, a wprowadza się aplikację z której korzystania nie widzę żadnej korzyści. Na dopełnienie tej całej biedy, przy kasie podczas ostatnich zakupów proponowano mi promocyjną... zapalarkę gazową. Myślałem że upadnę z wrażenia.



    Liczyłem że w końcu coś się poprawi, obecnie praktycznie nie liczę tych sklepów jako wiarygodne miejsce zaopatrzenia. Widać to samo wewnątrz, nastapił odpływ klientów, więc stracono coś czego się łatwo nie odbuduje.



    Szkoda, to była świetna sieć, ale nie widać ratunku.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    4,30

  • Min

    3,33

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846
Ilość aktualnych ofert: 296035

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.