"Piotr i Paweł po drodze": nawet 150 sklepów w 2 lata (galeria zdjęć)

Autor: dlahandlu.pl 9 sierpnia 2017 12:58

"Piotr i Paweł po drodze": nawet 150 sklepów w 2 lata (galeria zdjęć) fot. PTWP

Pod szyldem Piotr i Paweł w drodze powstał nowy format sklepów typu convenience na stacjach BP. 1 pilotażowy sklep działa na stacji BP w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 144c. Kolejne dwa zostaną otwarte do końca tygodnia w Warszawie i Krakowie. Całodobowe sklepy będą działać na powierzchni 140-150 mkw. Docelowo, jeżeli pilotaż sprawdzi się, może powstać do 150 sklepów w tym formacie w ciągu 2 lat.

Asortyment obejmie 3000 pozycji w tym 200 indeksów marki własnej Piotr i Paweł: napoje, przekąski, dania gotowe, wędliny, nabiał, produkty fit, energetyczne, bezglutenowe. Jak zapewniają przedstawiciele obu sieci codziennie ok. 300-500 pozycji będzie dostępnych w cenach promocyjnych. 

Ze strony Piotra i Pawła za projekt odpowiada Piotr Drządzewski, który jest wiceprezesem w spółce Piotr i Paweł Detal.  Przedstawiciele sieci Piotr i Paweł oraz BP stwierdzili, że uruchomienie wspólnego projektu to efekt obserwacji rynku i klientów, którzy coraz częściej szukają możliwości szybkiej i wygodnej realizacji zakupów " po drodze", bez odwiedzania dużych super czy hipermarketów. Sklepy Piotr i Paweł po drodze na BP mają realizować wiele misji zakupowych w formacie 24/7. Dla obu firm to szansa na poszerzenie bazy klientów.

Piotr Drządzewski zapytany o możliwość otwierania samodzielnych sklepów Piotr i Paweł po drodze poza stacjami BP odpowiedział, że na obecnym etapie nie jest to rozważane. Koncept został stworzony i będzie rozwijany na stacjach BP.

BP i Piotr i Paweł zapytani o wcześniejsze doświadczenia w podobnych projektach (Piotr i Paweł z Shell-em, a BP z Carrefourem) stwierdzili, że tamte koncepty powstawały w czasach, gdy klienci nie byli zainteresowani taką ofertą, bo woleli zakupy w dużych marketach. Obecnie trendy się zmieniły i jest ogromne zainteresowanie ze strony klientów szybkimi i wygodnymi zakupami. Firmy sądzą więc, że to dobry moment na uruchomienie projektu. Nawet jeżeli w perspektywie jest zakaz handlu w niedziele m.in. na stacjach o pow. powyżej 80 mkw. "Nie możemy czekać na zmiany które ewentualnie nadejdą. Trendy zmieniają się obecnie co 2 lata. Klienci są niecierpliwi. Chcemy im zaproponować rozwiązania, których oczekują dzisiaj. Jeżeli wejdą zmiany prawne dotyczące handlu na stacjach po prostu dostosujemy się do nich - powiedziała Joanna Lutosławska-Rogoż, kierownik projektu w BP. Jak zapewniają przedstawiciele BP sieć szukała lokalnego partnera na polskim rynku, bo chce trafiać w specyficzne potrzeby lokalnych klientów. W Wielkiej Brytanii sieć współpracuje z Marks&Spencer, w Niemczech z Rewe pod szyldem Rewe to go, a w Holandii z Albert Heijn.

BP zarządza obecnie 520 stacjami w Polsce. Piotr i Paweł ma 146 supermarketów. Do końca roku sieć planuje przekroczyć liczbę 150 sklepów i zmodernizować najstarsze obiekty.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.