Piotr i Paweł testuje nowy program lojalnościowy "Po2jamy rabaty"

Autor: www.dlahandlu.pl 13 października 2015 09:36

Piotr i Paweł testuje nowy program lojalnościowy "Po2jamy rabaty" fot. za podwajamyrabaty.pl

7 października w 19 sklepach sieci Piotr i Paweł został uruchomiony pilotażowo, nowy program lojalnościowy o nazwie "Po2jamy rabaty". Program objął w pełni takie miasta jak Kraków, Skawina, Niepołomice, Kielce, Łódź, Pabianice, Wrocław oraz Płock.

Program w formule "Po2jamy Rabaty" daje możliwość wyboru pomiędzy opcją natychmiastowego rabatu, a opcją odkładania środków na karcie. Klienci mogą wykorzystywać odkładane na swojej karcie środki na zakup produktów ze specjalnego Katalogu Produktów za 50% ceny.

Korzystając z karty "Po2jamy Rabaty", cena półkowa produktu obniżana jest o 25% środkami pobranymi z karty Klienta , a do tego Piotr i Paweł podwaja rabat i obniża cenę jeszcze o 25% wartości produktu. W efekcie klient z kartą "Po2jamy Rabaty" za produkty z Katalogu Produktów, przy kasie płaci 50% ceny.

Przypomnijmy, ostatnio również Spar dokonał zmian w swoim programie lojalnościowym. Nowy regulamin zakłada, że klienci otrzymają punkt za każdą wydaną złotówkę w przypadku osiągniętego progu minimalnych zakupów, który będzie określany indywidualnie przez każdy sklep. Poszerzono również katalog nagród. Zmienił się także termin ważności punktów – został on wydłużony do 24 miesięcy, aby uczestnicy programu lojalnościowego mieli więcej czasu na zebranie punktów na nagrody o wyższej wartości.

Jak wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia 47% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. W porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które uczestniczą w więcej niż jednym programie oraz które są aktywne w programach. Najbardziej znanym  jest PAYBACK - aż 38% uczestników programów lojalnościowych deklaruje uczestnictwo w nim.

Uczestnicy programów lojalnościowych deklarują też większą aktywność: w zeszłym roku osób bardzo aktywnych, czyli takich, które znają swój status w programie (liczbę punktów) i starają się zawsze korzystać z programu było 29%, zaś w tym roku odsetek ten wzrósł do 38%.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • aga 2016-07-25 15:04:36

    No chyba źle liczysz wydasz tylko 60 zł a 30 zł to wirtualne pieniądze które naliczono za zakupy a nie z twojego portfela. Mnie ciekawi co oznacza że to się odbywa w niektórych miastach,czyli u mnie nie.aga

  • szach 2015-12-01 20:21:59

    Ciekaw jestem jak im pójdzie. Postarali się nieźle "oszukać" klienta, bo tak naprawdę, to wybrane produkty sprzedają za 75% i to wtedy, gdy ktoś wcześniej wydał furę kasy. W najlepszym przypadku jak wydam 1000 zł, to mam na karcie 30zł. Mogę sobie wtedy kupić litr Jacka Danielsa zamiast za 120 zł, to za 60zł, ale 30 zł z karty pobierają. Efektywnie dają około 5% upustu, ale paragony trzeba mieć po 300 zł i więcej. Wg mnie oprócz tego, że to mało atrakcyjne dla klienta, to zbyt skomplikowane. Ja osobiście nie mam karty, a produkty z etykietą programu omijam i nigdy nie kupuję, bo nie mógłbym przeboleć, że ktoś może je mieć "za pół ceny". Tak myśli więcej osób i ciekaw jestem czy to specjaliści od promocji ujęli w prognozach :-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,05

  • Min

    1,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.