Ile sklepów Piotra i Pawła przejmie SPAR? Sieć skurczyła się w rok o połowę

Autor: dlahandlu.pl 21 maja 2019 11:08

Ile sklepów Piotra i Pawła przejmie SPAR? Sieć skurczyła się w rok o połowę fot. materiały prasowe

Sieć Piotr i Paweł liczy obecnie 70 sklepów. Rok temu było ich 141, co oznacza że firma straciła 71 placówek - czyli połowę. Przypomnijmy, że Spar Group przy okazji publikacji wyników za pierwszy kw. br. podał, że jest jest w końcowej fazie negocjacji przejęcia Grupy Piotr i Paweł, liczącej 77 sklepów.

Dokładnie rok temu (26 maja 2018 r.) miało miejsce ostatnie otwarcie sklepu pod szyldem Piotr i Paweł. Placówka ruszyła w Centrum Handlowym Forum Gdańsk, przy ul. Targ Sienny 7. Był to 141. sklep sieci, a 13 w Gdańsku.

Przypomnijmy, 12 września 2018 r. wydane zostało postanowienie o otwarciu postępowania sanacyjnego wobec sieci Piotr i Paweł. Oznacza to objęcie wszystkich spółek sieci tymże postępowaniem. Jest to jedno z narzędzi do realizacji planu restrukturyzacji, którego nadrzędnym celem jest utrzymanie pełnych zdolności operacyjnych firmy a przede  zabezpieczenie należności wszystkich interesariuszy tj. m.in. dostawców, właścicieli nieruchomości, franczyzobiorców, instytucji finansowych i pracowników.

26 kwietnia br. SPAR Group Ltd oficjalnie potwierdził zamiar inwestycji w sieć detaliczną Piotr i Paweł w Polsce. Inwestycja wymagać będzie uzyskania zgody prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Wstępna umowa między stronami miała zostać podpisana w ciągu najbliższych tygodni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Mateusz 2019-05-22 21:41:10

    Pamiętam dawne czasy kiedy nawet mając dopiero kilka sklepów w Poznaniu ta marka stawiała na jakość. Zawsze można tam było dostać produkty dobrej jakości i takie których nigdzie indziej nie było. Mogłem iść w ciemno, kupować cokolwiek, nigdy się nie naciąłem, obsługa i higiena była nienaganna a kolejki mniejsze niż gdzie indziej. Po ładnych paru latach pobytu za granicą to był pierwszy sklep do którego się wybrałem. Obsługa nie ta sama, po przyjściu do domu kilogramowa szynka w paczce i 2kg kiełbasy które miałem zamiar zabrać ze sobą okazało się że tego samego dnia tracą ważność... Później kupując przez internet. Najpierw nie mogłem się porozumieć po polsku z pania od obsługi klienta! Następnie po 2 dniach krojona szynka już śmierdziala. Szczerze szkoda mi tej firmy i do czego została doprowadzona.

  • Ksiegowy 2019-05-22 12:48:59

    Zofia Ja czekam tez ale trzeba się pogodzić iż zwrotu nie będzie.Kasa poszła psu w d...

  • Zofia 2019-05-22 12:41:15

    Czekam już półtora roku na swoje 100 000.00

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8171
Ilość aktualnych ofert: 481629

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.