Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Piotr i Paweł wykorzystuje gazetkę do zmiany postrzegania sieci

www.portalspozywczy.pl 3 czerwca 2014 18:38

Sieć sklepów Piotr i Paweł realizuje strategię repozycjonowania - spółka chce przestać być postrzegana jako sklep z wyższej półki dla zamożniejszych klientów, a zacząć pozycjonować się jako market na codzienne zakupy dla wszystkich klientów, niezależnie od zasobności ich portfela.

Aby osiągnąć zamierzony efekt, sklepy Piotr i Paweł zaproponowały klientom m.in. nową, specjalnie zaprojektowaną gazetkę promocyjną. Sieć supermarketów postawiła na agresywną obniżkę cen 16 produktów, liderów swoich kategorii produktowych. Właśnie te produkty od teraz będą znacznie bardziej promowane w gazetce Piotra i Pawła - każdy z nich zajmuje w folderze całą, pojedynczą stronę.

Elementem repozycjonowania cenowego Piotra i Pawła jest także przygotowane przez sieć nowe hasło reklamowe: "15 tysięcy produktów taniej inż myślisz". Bez zmian mają pozostać szerokość i głębokość asortymentu sieci oraz standardy obsługi i zarządzania sklepami. Jednocześnie sieć rozwija kategorię produktów pod marką własną: "Piotr i Paweł Zawsze Jakość" i produktów ekonomicznych pod brandem "Lubię:.

Sieć Piotr i Paweł na koniec maja miała w Polsce 105 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Matka 2014-06-06 02:38:13

    Byłam raz w tym sklepie. Porażka. Wszystko niemal o połowę droższe niż u konkurencji. Z czym do ludzi....

  • Inżynier 2014-06-04 05:38:15

    Obniżki? Ratunku. I tak dużo drożej niż w hipermarketach. Ten sklep był i będzie zawsze dla tych, którzy na cenę chleba i masła zwracać uwagi nie muszą.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.