Piotr i Paweł z nową marką własną dla żywności funkcjonalnej

Autor: dlahandlu.pl 28 października 2016 18:35

Piotr i Paweł z nową marką własną dla żywności funkcjonalnej fot. Piotr i Paweł

Sieć Piotr i Paweł odpowiadając na rosnący trend zdrowego odżywiania wprowadziła do sklepów ofertę produktów funkcjonalnych pod nową marką własną "Piotr i Paweł Plus".

- Obecnie pod logo naszej marki własnej Piotr i Paweł Plus dostępnych jest kilkanaście produktów z kategorii żywności funkcjonalnej i superfoods. Do połowy przyszłego roku pod logo nowej marki w naszych sklepach dostępnych będzie ok. 100 produktów – mówi Piotr Woś, prezes zarządu sieci Piotr i Paweł.

Firma odpowiada w ten sposób na rosnący trend prozdrowotny, w którym upatruje szansy na dalszy dynamiczny rozwój. – Widzimy, że zainteresowanie zdrową żywnością rośnie z roku na rok. A to jest kierunek rozwoju, który Piotr i Paweł obrał już dawno. Od ok. 1,5 roku kolejne sieci, w tym dyskonty wchodzą na ścieżkę, na której my mamy już ugruntowaną pozycję i poszerzają swoją ofertę, głównie o produkty świeże – dodaje Piotr Woś.

Jak zauważa prezes Woś produkty funkcjonalne są szczególnie popularne w lokalizacjach wielkomiejskich, w których klienci szybko reagują na nowe trendy żywieniowe. – W takich lokalizacjach, jak otwarta ostatnio Hala Koszyki nasza oferta żywności funkcjonalnej czy ekologicznej będzie szczególnie szeroka, bo tego oczekuje klient, który odwiedza ten sklep. A nasza strategia zakłada jak najlepsze dopasowanie asortymentu do poszczególnych lokalizacji. Zresztą widzimy, że zmiana lokalizacji stoiska z żywnością np. bezglutenową czy ekologiczną i przesunięcie jej do strefy wejściowej lub obok owoców i warzyw powoduje skokowy wzrost tych kategorii, bo klienci łatwiej odnajdują to czego szukają, a później wracają do nas po ulubione produkty – wyjaśnia prezes sieci Piotr i Paweł.

Sieć Piotr i Paweł obchodzi w tym roku 26-lecie działalności. Obecnie sieć posiada 138 supermarketów w całej Polsce, w każdym województwie. W br. sieć otworzy łącznie 11 sklepów, poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. Obroty sieci za ubiegły rok finansowy wyniosły 2 123 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc. W roku 2016 przewidywana jest 7 proc. dynamika wzrostu obrotów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,00

  • Min

    2,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.