Piotr Woś: Marki własne pozwalają budować lepsze postrzeganie cenowe

www.portalspozywczy.pl 21 czerwca 2013 17:40

Piotr Woś: Marki własne pozwalają budować lepsze postrzeganie cenowe

Supermarkety Piotr i Paweł pracują nad zupełnie nowym projektem w segmencie ekonomicznych marek własnych, a produkty powinny pojawić się w tym roku. W tym celu sieć Piotr i Paweł z Grupą Bać-Pol utworzyły Grupę Handlową PL Plus i razem będą zlecać produkcję produktów pod marki własne w segmencie ekonomicznym.

W ramach powołania inicjatywy kapitałowej Grupa Handlowa PL PLUS, Piotr i Paweł oraz Bać-Pol będą wprowadzać wspólnie na rynek, w segmencie ekonomicznym, produkty pod nową i wspólną marką.

- Stworzenie ekonomicznej marki własnej od podstaw na rynku tak konkurencyjnym byłoby dla nas samodzielnie niezwykle trudnym zadaniem. Planujemy jeszcze w tym roku wprowadzić ok.100 produktów. - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł.

Dodał, że supermarkety Piotr i Paweł mogą znacznie wcześniej osiągnąć poziom 10 proc. udziału marek własnych w sprzedaży ogółem i może to stać się pod koniec 2014 roku, a nie w 2015 roku jak wcześniej sygnalizowano.

- Marki własne pozwalają nam budować lepszą ofertę dla konsumenta jeśli chodzi o postrzeganie cenowe. Naszą podstawową marką jest „Piotr i Paweł zawsze jakość", która pozycjonuje się jakościowo na poziomie liderów i jest atrakcyjniejsza cenowo. Chcemy też rozwijać markę podstawową poprzez Grupę Handlową PL PLUS, która będzie bardziej marką ekonomiczną i w tym kierunku chcemy się rozwijać - powiedział Woś.

- Oceniamy, że te dwa projekty pozwolą nam pod koniec przyszłego roku realizować już obrót na poziomie 10 proc. jeśli chodzi o udziały marek własnych w obrocie - dodał.

Trwają też rozmowy o poszerzenie dostępności nowej marki ekonomicznej o kolejne polskie podmioty, a obie firmy są otwarte na rozszerzenie koalicji i rozwój zakresu współpracy.

Nowa marka powołana w ramach inicjatywy Grupa Handlowa PL Plus początkowo pojawi się w sklepach założycieli Grupy oraz wybranych polskich sieci blisko współpracujących i zintegrowanych z założycielami Grupy Handlowej PL Plus.

Na półkach 90 sklepów Piotr i Paweł można znaleźć obecnie ponad 400 produktów pod marką własną z tzw. średniej półki. Władze sieci zapowiadają, że ich liczba ma wzrosnąć do 500 pozycji w roku 2013.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    8,16

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8047

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.