Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Piotr Żyła twarzą paluszków Beskidzkie

Autor: dlahandlu.pl 16 kwietnia 2013 09:03

Piotr Żyła - najpopularniejszy sportowiec sezonu zimowego - został twarzą marki Beskidzkie, której właścicielem jest firma Aksam. 16 kwietnia zostanie wyemitowany pierwszy spot z udziałem skoczka. To pierwsza kampania reklamowa zarówno Piotra Żyły, jak i marki, która jest liderem sprzedaży w kanale tradycyjnym na polskim rynku w kategorii słonych paluszków.

Według Centrum Monitorowania Rynku firma Aksam, w 2012 roku posiadała 38,94 proc. udziału w polskim rynku słonych paluszków licząc reprezentatywną próbę sklepów niezależnych z szyldem miękkiej franczyzy. Produkty marki Beskidzkie dostępne w Polsce, ale również na 21 rynkach całego świata, m.in. we Włoszech, USA, Kanadzie czy Azerbejdżanie.

Spoty z udziałem znanego skoczka - Piotra Żyły - promować będą słone przekąski marki Beskidzkie: paluszki, chipsy i orzeszki.
Celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki Beskidzkie. 

Kampania, która rozpocznie się 16 kwietnia i potrwa do 19 maja, będzie emitowana w TV (stacje ogólnopolskie oraz kanały tematyczne) oraz internecie. W strategii w nietypowy sposób wykorzystano również media społecznościowe: na fanpage'u marki https://www.facebook.com/Beskidzkie zostanie uruchomiona specjalna aplikacja, dzięki której fani będą mieli wpływ na zakończenie spotu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.