Piwo chce być postrzegane przez pryzmat jakości a nie promocji cenowych

www.portalspozywczy.pl 15 grudnia 2015 19:25

Nasycony rynek piwa i coraz większa konkurencja, to tylko niektóre z wyzwań w 2015 roku. Po pierwszym półroczu branża była na lekkim minusie i tak najprawdopodobniej zamknie cały rok.

Piwo jako największa kategoria rynku alkoholi (warta 14,5 mld zł) cały czas poszukuje rozwiązań, aby zwiększyć swoją wartość.

– Na podstawie dostępnych danych możemy przypuszczać, że rok 2015 zamknie się na rynku piwa wynikiem nieco gorszym od ubiegłorocznego, tj. niższym o około 1 proc. Duża konkurencyjność cenowa sprawia również, że średnia cena piwa jest niższa niż w zeszłym roku –mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik Kompanii Piwowarskiej.

Polacy średnio spożywają 97 litrów piwa na osobę rocznie. I choć wśród piwoszy nadal króluje jasne pełne, to coraz częściej natrafić można na nowe style i smaki piwne. Ambicją piwowarów jest, by piwo było postrzegane przez pryzmat wysokiej jakości, a nie - jak to często ma miejsce – promocji cenowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.