Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Piwo Żywiec w nowej odsłonie

Autor: pr 20 marca 2013 10:00

Marka Żywiec nie ustaje w opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań. Wynikiem jest odświeżenie wizerunku marki połączone z wprowadzeniem na rynek nowych opakowań wyposażonych w termoaktywny wskaźnik schłodzenia, a także dedykowanego nalewaka oraz szklanki zaprojektowanej przez polskiego designera, Janusza Kaniewskiego. Działaniom towarzyszą liczne zmiany w sklepach oraz kanele HoReCa.

Charakter premium Żywca podkreślają nowe opakowania. Zmianie uległa faktura puszki, na której pojawiły się dodatkowe tłoczenia. Produkt wyposażony został także w unikalną zawleczkę z wizerunkiem korony habsburskiej. Nowa puszka, jako jedyna w Europie, posiada termoaktywny wskaźnik reagujący na zmianę temperatury. Kiedy symbol korony habsburskiej widoczny na opakowaniu zmienia kolor na niebieski to znak, że Żywiec jest już idealnie schłodzony. Ten sam wskaźnik widnieje na butelce. Przyjemność picia piwa zapewnia także niezwykle elegancka i funkcjonalna szklanka zaprojektowana przez Janusza Kaniewskiego, który pracował m.in. dla Ferrari czy Fiata. Zdecydowano się również na uproszczenie kolorystyki - postawiono na trzy barwy marki: biel, czerwień i granat, dające intensywne i energetyczne zestawienia.

W sklepach pojawi się wiele niestandardowych rozwiązań, m.in. plakaty reklamowe wykorzystujące technologię druku soczewkowego oraz owijki wielokrotnego użytku, umożliwiające tworzenie zabudowy modułowej. Ciekawe są również najnowsze ekspozytory mające regulowaną wysokość, zakończone specjalnie tłoczonym kluczykiem. Na uwagę zasługują także moduły półkowe, shelfstoppery 3D, wystający z półki moduł oraz specjalne multipacki z butelkami, tzw. szyny, które jako jedyne na rynku posiadają głębokie premium tłoczenia. Wprowadzeniu nowej puszki towarzyszy przygotowanie specjalnego gadżetu dla konsumentów w postaci Cooler Bagów dla 6, 8 oraz 12 puszek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.