Pizza Hut testuje nowy koncept

Autor: dailymail.co.uk 16 stycznia 2014 19:11

Pizza Hut rozpoczęła testowanie w dwóch lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych nowego konceptu restauracji. Będzie w nich można m.in. zamówić pojedynczy kawałek zamiast całej pizzy. Dzięki temu sieć chce przyciągnąć do swoich lokali więcej osób pomiędzy 20 a 40 rokiem życia - czytamy na dailymail.co.uk.

Nowy koncept testowany jest od wtorku w mieście York w stanie Nebraska oraz w Pawtucket (stan Rhode Island). W restauracji w Nebrasce postawiono dodatkowo specjalne urządzenia, za pomocą których klient może samodzielnie zamówić sałatki i makarony. Jak mówią przedstawiciele Pizza Hut, w 2014 roku testowane będą również kolejne nowe rozwiązania.
Umożliwiając kupno pojedynczych kawałków (kosztujących po 2-3 dolary) zamiast całej pizzy, Pizza Hut stara się odpowiedzieć na ruchy konkurencji. Tego typu rozwiązanie zostało już wprowadzone m.in. w niektórych nowych amerykańskich lokalach sieci Domino's.
Pizza Hut, największa sieć restauracji na świecie, w samych Stanach Zjednoczonych posiada 6,4 tys. lokalizacji. W Polsce Pizza Hut liczy sobie 55 lokali.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,28

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.