PKO TFI będzie zarządzało PPK pracowników Lidla

Autor: dlahandlu.pl 14 października 2019 10:21

PKO TFI będzie zarządzało PPK pracowników Lidla fot. shutterstock

Lidl i PKO TFI podpisały umowę dotyczącą prowadzenia i zarządzania Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

Wybór naszej firmy do prowadzenia PPK dla tysięcy pracowników Lidla to dla nas ogromne wyróżnienie. Obecnie trwają prace wdrożeniowe, które w tak dużym przedsiębiorstwie są nie lada wyzwaniem. Staramy się wspierać przedstawicieli Lidla na każdym etapie. Mam nadzieję, że pracownicy docenią starania pracodawcy i zdecydują się na tą formę oszczędzania na przyszłość – mówi Piotr Żochowski, Prezes Zarządu PKO TFI.

- Jako odpowiedzialny pracodawca, mamy świadomość tego, w jaki sposób przyjazne środowisko pracy i stabilne warunki zatrudnienia wpływają na zaangażowanie pracowników. To dzięki nim, jako firma wciąż się rozwijamy. W Lidl Polska zatrudniamy ponad 20 tysięcy osób na podstawie umowy o pracę. Wszystkim gwarantujemy bogaty pakiet benefitów. Wprowadzając PPK wierzymy, że bierzemy udział w budowaniu bezpieczeństwa naszych pracowników. PKO TFI to solidny i wiarygodny partner. Cieszymy się, że możemy razem współpracować, w zakresie zarządzania Pracowniczymi Planami Kapitałowymi naszych pracowników – podkreśla Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Uczestnicy funduszy inwestycyjnych z oferty PKO TFI mają dostęp do swoich środków poprzez system transakcyjny i-fundusze.pl oraz za pośrednictwem ok.1100 oddziałów PKO Banku Polskiego dostępnych w całym kraju.

Tylko do 25 października 2019 roku firmy zatrudniające co najmniej 250 osób muszą wybrać instytucję finansową do zarządzania PPK.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.