Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Plany marki Subway na 2014 r.

Autor: www.dlahandlu.pl 5 lutego 2014 20:10

Otwieranie kolejnych punktów sieci oraz dalszy rozwój marki Subway Cafe - to plany firmy na najbliższy rok.

W obecnej chwili na polskim rynku działa 86 punktów Subway. Przez ostatnie trzy lata liczba restauracji rozpoczynających działalność utrzymywała się na stałym poziomie - franczyzobiorcy otwierali około 20 nowych lokali rocznie. Marka szacuje, że ponad 40 proc. jej licencjobiorców to multifranczyzobiorcy - prowadzący więcej niż jedną restaurację.

Podobnie jak w roku ubiegłym marka ma w planach rozwój restauracji w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. Będzie także stawiała nacisk na zaistnienie w przestrzeniach niestandardowych m.in. przy dworcach PKP i stacjach benzynowych. Kolejnym konceptem wprowadzonym i rozwijanym na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej jest Subway Café. Do czasu otwarcia pierwszych lokali w Polsce i na Węgrzech firma rozwijała koncept na terenie USA, gdzie pod jej szyldem działa 20 takich punktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.