Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Platforma Hurtum nawiązała współpracę z kolejnymi dostawcami

Autor: dlahandlu.pl 24 maja 2016 14:45

Niedawno Mlekovita rozpoczęła sprzedaż hurtową online na platformie HURTUM. Do grona dostawców na www.hurtum.pl dołączyli także tacy gracze jak Nordis, Duda czy Michałowski. Tym samym, na platformie handlu FMCG, dostępnych jest już ponad 70 dostawców zarówno lokalnych, jak i ogólnopolskich.

- Rozpoczęcie współpracy z tak dużymi podmiotami to dla nas ogromny sukces. Zarówno w związku z poszerzeniem oferty o bardzo popularne produkty, jak również korzyść wizerunkowa. Zaufanie, którym obdarzyły nas podmioty funkcjonujące na rynku nierzadko ponad ćwierć wieku, pokazuje nam, że eCommerce na stałe zagościł w FMCG – komentuje Magdalena Gołębiewska współzałożycielka i szefowa komunikacji w spółce.

Nordis, producent i dystrybutor żywności mrożonej, działający od 1968 roku. Spółka oferuje produkty pod marką własną, jak również wyroby innych marek, np.: Hortex, Dr.Oetker, Frosta, Grycan, Nestle, Aviko czy McCain. 

DUDA to największa w Polsce firma zajmująca się ubojem i rozbiorem mięsa czerwonego. Spółka kontroluje i jest zarazem najważniejszą częścią grupy kapitałowej, którą aktualnie tworzy około 30 firm z branży rolno-spożywczej z terenu całej Polski, Ukrainy oraz Niemiec. Wyroby DUDA dostępne są na HURTUM w województwie wielkopolskim oraz mazowieckim.

- Rozpoczęliśmy współpracę z platformą HURTUM, aby zapewnić naszym klientom biznesowym wygodny i szybki dostęp do naszych produktów. eCommerce ma ogromny potencjał i widzimy niesamowite możliwości rozwoju w tym sektorze – podsumowuje Sławomir Kopczyński, dyrektor ds. rynku Horeca z Centrum Mięsnego Makton (część Grupy Kapitałowej PKM DUDA SA).

Michałowski, hurtownia piwa, wina, alkoholi wysokoprocentowych oraz napojów, funkcjonuje na rynku już ponad 25 lat. 

HURTUM to platforma do zakupu produktów FMCG dla podmiotów biznesowych. Łączy producentów i hurtownie ze sklepami spożywczymi, HoReCa, stacjami benzynowymi a także po prostu firmami zamawiającymi kawę i herbatę dla pracowników czy też środki czystości. Na rynku działa od września 2015. Na samej platformie dostępnych jest już kilkanaście tysięcy produktów, a liczba kupujących oraz transakcji rośnie z miesiąca na miesiąc.

- Branża FMCG ma ogromny potencjał. Od zawsze oceniana jako najbardziej odporna na finansowy kryzys i najbardziej dynamiczna, właśnie wchodzi do eCommerce. Szacuje się, że do końca 2016 roku, globalna wartość sprzedaży eFMCG stanowić będzie ponad 5% całego FMCG (5,3%, Kantar Worldpanel)” – komentuje Ewelina Siedlecka, założycielka platformy HURTUM – „Polska ma jednak wiele do nadrobienia. Na teraz wartość ta wynosi na naszym rodzimym rynku 0,2%” – dodaje Siedlecka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.