Po 2 latach od powstania sieć Duży Ben przechodzi rebranding

Autor: dlahandlu.pl 4 grudnia 2018 11:10

Po 2 latach od powstania sieć Duży Ben przechodzi rebranding fot. Eurocash


Agencja V&P przygotowała rebranding specjalistycznych marketów alkoholowych Duży Ben. Współpraca z Grupą Eurocash, właścicielem marki Duży Ben, obejmuje całokształt prac strategicznych i kreatywnych. Agencja opracowała nowe pozycjonowanie, brandbook i nowe logo sieci, które sukcesywnie wprowadzane jest do nowych placówek sieci.

Działania komunikacyjne marki prowadzone przez zespół V&P mają na celu budowanie świadomości i wizerunku nowego formatu sieci sklepów alkoholowych, przy jednoczesnym dbaniu o  wzrost poziomów konwersji realizujących cele sprzedażowe. Strategia rebrandingowa powstała w oparciu
o wyniki badań realizowanych przez Instytut Badawczy Maison & Partners, jak również w oparciu
o dane własne Grupy Eurocash.
Agencja Reklamowa V&P w ramach działań wspierających sieć Duży Ben odpowiada także za bieżącą komunikację offline i online marki oraz koncepcję i koordynację wydarzeń związanych z otwarciem nowych marketów takie jak: akcje ambientowe i konkursy dla klientów sklepów. Celem wszystkich prowadzonych działań jest stworzenie wyjątkowego doświadczenia zakupowego, które odpowiada na potrzeby zmieniających się potrzeb i zachowań zakupowych klientów.

30 listopada do grona 18 sklepów działających pod szyldem Duży Ben dołączyły dwie nowe placówki w Lesznie i Obornikach przygotowane już w nowej szacie graficznej.

Duży Ben to format specjalistycznego marketu z alkoholem stworzony od podstaw w roku 2016 przez Grupę Eurocash. Nowatorski koncept łączy bogatą ofertę produktów alkoholowych z profesjonalną usługą doradztwa. Ideą sklepów jest model „one-stop-shop”, który w jednym miejscu pozwala zrobić zakupy na różne okazje.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Specjalista 2018-12-05 19:52:13

    Jeślipowstajena bazie badań i reakcji użytkowników, to miże gwarancji nie daje, ale dobrze rokuje

  • Konsumnet 2018-12-04 15:43:48

    To to szybko się ten brand utylizuje, że już po 2 latach jest rozpoczynany gruntowny remodeling. Czy to daje gwarancje rozwoju w dobrym kierunku?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.