Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Po Brexicie konsumenci bardziej wrażliwi na ceny

Autor: mojawyspa.co.uk 25 września 2016 17:11

Największe sieci handlowe w Wielkiej Brytanii szybko zrozumiały, że mieszkańcy Wyspy po Brexicie stali się „bardzo wrażliwi na ceny”. Stąd też propozycje sprzedawania produktów w mniejszych opakowaniach i użyciem tańszych składników. Wszystko po to, aby ceny na półkach nie odstraszyły klientów - pisze serwis mojawyspa.co.uk.

Według ekonomistów z Bank of England, 10-procentowy spadek wartości funta od czasu czerwcowego referendum sprawił, że firmy muszą stawić czoła wyższym kosztom importu. Jednak sieci handlowe, markety i inne podmioty na rynku dużo więcej czasu poświęcają temu, jak nie odstraszyć klienta wrażliwego na ceny.

Wszyscy są bowiem zgodni, że mieszkańcy Wysp od czasu podjęcia decyzji o Brexicie stali się „bardzo wrażliwi na ceny”. Sklepy więc muszą mieć nowy plan specjalnie dla takich osób. Plan jest już gotowy i zakłada „przeformatowanie produktów tak, aby nie drożały”. Należy się więc spodziewać, że w ciągu kilku miesięcy na sklepowych półkach pojawi się wiele produktów w mniejszych opakowaniach, albo takich, których produkcja zmieniła się za sprawą wykorzystania tańszych składników.

Więcej na  mojawyspa.co.uk.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.