Po kucharzach sieci handlowe sięgają po sportowców

Autor: dlahandlu.pl 13 października 2015 11:30

Przez ostatnie 2-3 lata sieci handlowe jako twarze kampanii reklamowych wykorzystywały kucharzy i blogerów kulinarnych, którzy podpowiadali Polakom, jak gotować nowoczesne, proste potrawy z kuchni świata. Teraz sieci, które chcą być postrzegane, jako propagatorzy zdrowego stylu życia, zaczynają wspierać sportowców.

Eurocash oraz Piotr i Paweł zostały partnerami programu Polskie Nadzieje Olimpijskie, który jest wspólną inicjatywą Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Telewizji Polsat, firmy Procter & Gamble oraz PGNiG. Ambasaorką programu jest Otylia Jędrzejczak.

Na stronie programu czytamy Polskie Nadzieje Olimpijskie powstały po to, by wspierać dzieci i młodzież uprawiające sporty olimpijskie oraz rozpowszechniać aktywność sportową dzieci chorych i niepełnosprawnych. Wsparcie udzielane będzie w postaci grantów przyznawanych corocznie zrzeszeniom, szkołom i innym podmiotom zajmującym się organizacją zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży.

Z kolei sieć Biedronka jest partnerem projektu funduszu stypendialnego Natalii Partyki, która zamierza fundować młodym sportowcom stypendia w wysokości od 10 tys. do 15 tys. zł przeznaczone na dofinansowanie treningów lub startu w zawodach. Jesienią ruszy też kampania „Uwierz w siebie i wygraj!” z udziałem Ambasadorów, czyli gwiazd sportu oraz uruchomiona zostanie pierwsza polska platforma crowdfundingowa DamNaSport.pl. Platforma umożliwi zdolnym sportowcom zdobycie środków finansowych na rozwój kariery sportowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,04

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8034

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551950

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.