Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Po torebkach Wittchen Lidl wprowadza do oferty sztućce Gerlach

Autor: dlahandlu.pl 8 grudnia 2014 10:06

W badaniu przeprowadzonym przez MillwardBrown na zlecenie Lidl Polska aż 92 proc. respondentów uznało, że najważniejszymi akcesoriami w ich kuchni są sztućce. Dlatego Lidl wprowadził do oferty trzy zestawy sztućców Gerlach (222zł/komplet): nowoczesne Slender, z delikatnym wzorem Piano oraz eleganckie Muza.

Komentując pojawienie się sztućców Gerlach w ofercie Lidla, Robert Kowalczyk z firmy Gerlach powiedział: - Podejmując współpracę z firmą Lidl, chcieliśmy przed Świętami Bożego Narodzenia dotrzeć do szerokiej grupy konsumentów, którzy cenią sobie najwyższą jakość i długoletnie tradycje marki "Gerlach".

Od 2012 roku niemiecki dyskonter wprowadza do swoich placówek produkty uznanych marek. W Lidlu dostępne były winy Château Pedesclaux 2009 oraz Château Talbot 2010 po 199 zł za butelkę. Dodatkowo na półkach sklepów znalazły się paski, portfele, a później torebki Wittchen.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.