Po wynikach JM za I kw. analitycy podnoszą prognozę sprzedaży LfL dla sieci na cały rok

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2017 09:52

Analitycy Haitong Bank komentując wyniki Jeronimo Martins po I kw. 2017 roku napisali, że Biedronka wyprzedziła rynek, ponieważ sprzedaż żywności w Polsce wzrosła o 3 proc. zaś sprzedaż Biedronki o 8,4 proc. co wskazuje na przewagę o 5,4 punktu procentowego. Udało się to dzięki zintensyfikowaniu strategii opierającej się na kampaniach promocyjnych i akcjach in-out, które wzmacniają przywództwo cenowe sieci i ofertę detalisty.

Dzieje się to przy wzroście marży procentowej EBITDA do 6,8 proc. z 6,6 proc. Jednocześnie zapowiedź niższych od oczekiwanych podwyżek pensji pracowników sieci spowodowała podwyższenie przez analityków wskaźnika marży do 7,2 proc. na lata 2017-2020. Jednocześnie analitycy podnieśli także prognozę sprzedaży LfL w 2017 roku do 6,3 proc.

Analitycy podkreślają, że rozczarowujące są natomiast wyniki sieci Ara w Columbii, gdzie sprzedaż w przeliczeniu na mkw. spadła o 5 proc. rdr.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,78

  • Min

    4,53

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.