Poczta Polska też chce mieć maszyny do odbioru przesyłek w sklepach

Autor: rp.pl 4 kwietnia 2019 09:04

Państwowy operator rzuca wyzwanie paczkomatom InPostu. Chce odebrać mu część rynku przesyłek, które trafiają do tych maszyn. Tymczasem DHL w tym roku zbuduje sieć 300 takich urządzeń - podaje rp.pl

Poczta Polska kończy negocjacje z duńską firmą SwipBox, specjalizująca się w produkcji maszyn do odbioru przesyłek. W br. PP chce mieć 200 takich urządzeń w Biedronkach i swoich placówkach. W przyszłym roku może być ich 500, również w Carrefourach i Lidlach. Dziś maszyny SwipBox w Polsce wykorzystywane są przez DHL. Duńska firma prowadzi rozmowy o współpracy z kilkoma innymi operatorami (z naszych ustaleń wynika, że chodzi m.in. o UPS i FedEx) i planuje ekspansję.

 – Nie wykluczamy, że sieć automatów na przesyłki będziemy budować nie tylko wewnątrz sklepów, ale również w lokalizacjach na zewnątrz. Ok. 300 takich tzw. outdoorowych punktów testowanych jest w Danii. Pod koniec roku chcemy pilotażowo sprawdzić ten model w Warszawie – wyjaśnia w rozmowie z rp.pl Michał Czechowski, szef SwipBox Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6609
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.