Poczta Polska uruchamia sklep internetowy ze stronami www i usługami online

Autor: pr 23 lutego 2016 12:23

Poczta Polska wystartowała z platformą usług hostingowych, kreacją stron www i e-pakietem Office 365. Nowa platforma efirma.poczta-polska.pl to efekt współpracy ze spółką home.pl.

Nowa platforma Poczty Polskiej to między innymi sprzedaż domen i możliwość tworzenia własnych stron internetowych. W ofercie znalazł się także Office 365 czyli pakiet zawierający znane aplikacje, jak Word, Excel, Power Point, a także m.in. wirtualny dysk o pojemności 1 TB i komunikator. Dzięki temu, że usługa jest świadczona w modelu chmurowym, dostęp do niej można uzyskać z niemal każdego miejsca i urządzenia — komputera, smartfona lub tabletu.

Poczta Polska oferuje także firmową pocztę e-mail. Do wyboru są opcja Standard (1 skrzynka e-mail) oraz Pro (dowolna ilość skrzynek). Przedsiębiorca sam decyduje co zostanie wpisane przed i po znaku @. W jednym miejscu znajdzie dostęp do poczty, zadań, kalendarza i listy adresów. W pakiecie oferowane jest dodatkowe 10 GB na przechowywanie i udostępnianie plików w chmurze.

Dla klientów szukających rozwiązań niewymagających znajomości aspektów technicznych dostępne są linie oferujące gotowe rozwiązania dedykowane kreatorów witryn www. Dzięki nim w kilku prostych krokach można stworzyć samodzielnie własną stronę internetową z aplikacjami niezbędnymi dla rodzaju wykonywanej działalności.

Przedsiębiorcy będą mogli także skorzystać bezpłatnie z usług biura obsługi klienta oraz pomocy on-line w postaci bazy wiedzy.

– Nasza nowa usługa to następny krok w budowaniu pozycji Poczty Polskiej na rynku eCommerce na którym jesteśmy liderem w obsłudze logistycznej przesyłek. Zaproponowanie klientom czegoś więcej niż prosta dostawa z punktu A do punktu B jest dziś niezbędne by zdobywać rynek i skutecznie konkurować. Dlatego Poczta Polska już oferuje pełne portfolio usług dla eCommerce: poprzez zaproponowanie klientom całego łańcucha wartości - od nadania paczki, doręczenie, obsługę zwrotów, ubezpieczenie, usługi mobilne i możliwość zakupu usług internetowych poprzez efirma.poczta-polska.pl – mówi Rafał Pietrwalski, pełniący obowiązki Dyrektora eCommerce w Poczcie Polskiej.

Sprzedaż usług na platformie efirma.poczta-polska.pl będą wspierać dedykowani konsultanci telefoniczni Poczty Polskiej i przedstawiciele handlowi, którzy pomogą klientom w doborze właściwego asortymentu oraz odpowiedzą na pytania.

Nowa platforma sprzedażowa to drugie specjalnie dedykowane miejsce do obsługi firm. Pod koniec ubiegłego roku Poczta Polska uruchomiła własny eSklep dla branży ecommerce z asortymentem do sprawnej obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.