Poczta Polska z mapą punktów odbioru dla e-sklepów

Autor: pr 17 marca 2016 12:48

Poczta Polska udostępnia gotową mapę lokalizacji z punktami odbioru, którą sklepy internetowe mogą wdrożyć na swoich stronach. Klient w momencie składania zamówienia w prosty sposób wybierze miejsce odbioru przesyłki spośród ponad 4100 placówek pocztowych i prawie 1000 stacji Orlen.

Kupujący, w momencie finalizowania zamówienia, wybiera usługę Odbiór w PUNKCIE i wskazuje na mapie lokalizacji konkretne miejsce, w którym przesyłka będzie na niego czekała. Kupujący mają już do dyspozycji ponad 4100 placówek pocztowych i prawie 1000 stacji Orlen, a także już niedługo kilkadziesiąt automatów pocztowych.

– Samodzielny odbiór przesyłek w punktach odbioru cieszy się coraz większą popularnością wśród kupujących w Internecie. Klienci wybierają tę opcję, ponieważ chcą decydować o miejscu i czasie odbioru przesyłki – mówi Rafał Pietrwalski odpowiedzialny za segment ecommerce w Poczcie Polskiej.

Usługa Odbiór w PUNKCIE funkcjonuje jako opcja do każdej z usług umownych kurierskich – Pocztex Ekspres 24, Pocztex Kurier 48 oraz paczkowych – PACZKA24 i PACZKA48

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8070

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.