Poiesz: System głosowy zwiększył prędkość kompletacji zamówień o 15 proc.

Autor: dlahandlu.pl 20 listopada 2018 14:25

Poiesz Supermarkten w Sneek (Holandia) wykorzystuje kompletację głosową zamówień do zaopatrywania swoich 70 sklepów. W centralnym magazynie firmy w Sneek 65 operatorów loguje się w tym samym czasie do systemu kompletacji głosowej i kompletuje tygodniowo nawet 480 tys. zamówień.

Poiesz jest firmą rodzinną , która rozpoczęła działalność 95 lat temu początkowo jako samodzielny, mały sklep spożywczy, który przekształcił się w sieć 70 supermarketów zlokalizowanych w północnej części Holandii. Wszystkie zamówienia z poszczególnych sklepów realizowane są za pomocą kompletacji głosowej w centralnym centrum dystrybucyjnym w Sneek. Dwa lata temu Poiesz wprowadziła system kompletacji głosowej zamówień. „Oprócz przyspieszenia kompletacji zamówień i zmniejszenia prawdopodobieństwa błędów chcieliśmy zwiększyć naszą elastyczność i skrócić czas wdrażania pracowników w korzystanie z niewymagającego szkoleń systemu kompletacji głosowej” – mówi Johan op den Dries, kierownik ds. aplikacji w Poiesz. 

W firmie Poiesz wszystkie produkty zamówione dla sklepów są kompletowane metodą półokresową w której wykorzystana jest jedna lub dwie palety. „Zawsze w pierwszym etapie kompletujemy ciężkie produkty, takie jak skrzynki z napojami, aby umieścić je na spodzie. W ten sposób optymalizujemy obciążenie palety” – wyjaśnia Op den Dries. „Nie chcemy, aby nasze załadowane palety z dostawą były za ciężkie dla naszych kierowców i pracowników magazynu. Następnie kładziemy na nich lżejsze produkty, maksymalizując dzięki temu poziom wypełnienia palet. Aby jak najlepiej wykorzystać logikę biznesową naszego obecnego systemu zarządzania magazynem i skrócić czas reakcji systemu, moduł głosowy oprogramowania ZetesMedea został bezpośrednio zintegrowany z naszym WMS zamiast integracji obu rozwiązań poprzez pośrednią warstwę oprogramowania”.

Średnio około 480 tys. paczek tygodniowo kompletowane jest przez 65 jednocześnie pracujących na ZetesMedea voice operatorów. „Po wdrożeniu rozwiązania ZetesMedea voice prędkość kompletacji zamówień wzrosła średnio o około 15%” – mówi Op den Dries. „Co więcej, odsetek błędów kompletacyjnych jest obecnie poniżej 0,3%, natomiast odsetek nieprawidłowych odczytów przez oprogramowanie jest mniejszy niż 2%”. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7975
Ilość aktualnych ofert: 479771

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.