Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Point of View wskrzesza klimat dawnej Warszawy w konkursie Królewskie Niefiltrowane

Autor: pr 22 lipca 2016 12:37

Agencja kreatywna Point of View zorganizowała nawiązujący do klimatu dawnej Warszawy konkurs wspierający launch piwa Królewskie Niefiltrowane (Grupa Żywiec). Celem akcji jest zaangażowanie konsumentów w związku z pojawieniem się na rynku nowego piwa oraz podkreślanie warszawskiego pochodzenia i charakteru marki Królewskie.

Organizowany konkurs będzie prowadzony pod hasłem „Poczuj klimat dawnej Warszawy” i potrwa do 21 sierpnia. Agencja przygotowała stronę internetową konkursu: tabliczki.krolewskie.pl oraz kreacje layoutów kampanii display i na Facebook.com. Odpowiada również za obsługę konkursu: moderację zgłoszeń, kontakt ze zwycięzcami, rozesłanie nagród itp. Zadaniem konkursowym jest stworzenie za pomocą kreatora unikalnej tabliczki w stylu retro, która będzie nawiązywać do zadanego w konkursie tematu (np. ulubione miejsce w Warszawie). Kreator stworzony na potrzeby konkursu pozwala uczestnikowi na wykreowanie unikalnego wzoru składającego się z przygotowanych i skalowalnych elementów, które można obracać i ułożenie hasła za pomocą jednego z 6 stylów tekstu. Wśród elementów znajdujących się w kreatorze znalazły się postacie kojarzące się z powojenną Warszawą oraz nawiązujące do tego okresu elementy brandingu marki. Całość kreacji opiera się na akcentach budzących pozytywne skojarzenia z dawną Warszawą takich jak neony, budki piwne czy warszawski dancing. Dodatkowo, uczestnik konkursu może umieścić na tabliczce swoje zdjęcie, które zostanie zintegrowane z całością. Konkurs jest podzielony na 3 dwutygodniowe etapy. W każdym etapie zmieniać się będzie zadany przez organizatora temat zadania, do którego mają nawiązywać tworzone przez uczestników tabliczki. Nagrodami w konkursie są wycieczki po stolicy, przywołujące wspomnienia dawnych lat. Zwycięzcy nagrody głównej w każdym etapie odbędą wycieczkę z osobami towarzyszącymi i przewodnikiem na pokładzie kultowej Nyski. Zdobywcy nagród drugiego stopnia będą mieli z kolei możliwość przejażdżki po specjalnie zaplanowanej trasie taksówką rodem z serialu „Zmiennicy” Stanisława Barei. Wśród pozostałych uczestników w każdym etapie wyłonionych zostanie dodatkowo 25 osób, które otrzymają metalowe tabliczki z nadrukowanym wzorem własnego autorstwa. Łącznie w konkursie nagrodzone zostaną 84 osoby.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.