Polacy na Świeżaki mogli wydać nawet kilkanaście mld zł

Autor: bankier.pl 22 listopada 2017 12:13

Polacy na Świeżaki mogli wydać nawet kilkanaście mld zł Fot. za Biedronka.pl

Zeszła niedziela była ostatnią, kiedy w Biedronkach wydawane były naklejki pozwalające uzyskać darmowego Świeżaka. Maskotki można odebrać do 3 grudnia. Okazuje się, że Polacy na 6 mln maskotek wydali, w zależności od scenariusza, od niemal 5 mld zł do ponad 14 mld zł - podaje serwis bankier.pl.

Dla przypomnienia: żeby dostać jednego Świeżaka, należało zebrać 60 naklejek. By zdobyć naklejkę, trzeba było wydać na zakupy w Biedronce co najmniej 40 zł. Dodatkowe sztuki należały się klientom, którzy kupili warzywa i/lub owoce oraz tym, którzy posiadają kartę lojalnościową "Moja Biedronka". Jeśli jednak założymy, że ktoś nie spełniał dwóch ostatnich kryteriów, na jedną maskotkę trzeba było wydać 2400 zł.

Ciekawe zestawienie opublikował na Twitterze Rafał Mundry, absolwent Studiów Doktoranckich na Uniwersytecie Wrocławskim. Z jego wyliczeń wynika, że by zdobyć 6 mln maskotek, Polacy w 2 miesiące musieli kupić produkty za minimum 4,8 mld zł lub maksymalnie wydali 14,4 mld zł. Zależy od tego czy dostali 1 czy 3 naklejki za wydane 40 zł.

Dla porównania, w ramach programu "Rodzina 500+", który trwa od kwietnia 2016 roku, do tej pory - czyli przez 18 miesięcy - wypłacono 35,8 mld zł. To jedynie 2,5 (przy 14 mld zł) lub 7,5 (przy 4,8 mld) raza więcej od tego, ile pieniędzy Polacy wydali na Świeżaki w ciągu zaledwie dwóch miesięcy – czytamy w serwisie bankier.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.