Polmany, Swetaly i Freland - McDonald's łączy piłkarskich kibiców

Autor: wirtualnemedia.pl 15 czerwca 2016 10:00

Polmany, Swetaly i  Freland - McDonald's łączy piłkarskich kibiców Fot. McDonald's

McDonald’s, który jest jednym ze sponsorów Euro 2016, rozpoczął kampanię reklamową mającą przeciwstawiać się chuligańskim wybrykom towarzyszącym niektórym meczom - informują Wirtualnemedia.pl.

Na billboardach z logo McDonald's pokazano fanów piłki nożnej, którzy w rękach trzymają szaliki, jakie zwykle na meczach mają kibice. Te jednak są wyjątkowe, bo wyglądają jak zszyte z dwóch różnych, których reprezentacje grają przeciw sobie w Euro 2016. Z ich połączenia powstają nowe nazwy. I tak: Polska i Niemcy to Polmany, Szwecja i Włochy to Swetaly, Anglia i Słowacja to Englakia, Francja i Szwajcaria to Freland.

Kampania, do której zdjęcia wykonała Kim Reenberg, ma promować tolerancję i różnorodność. Główny slogan zamieszczony na plakatach reklamowych brzmi: „Come as you are”.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,00

  • Śr

    3,12

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.