Polomarket chce uruchomić 30 sklepów do końca 2013 roku

Autor: Wiadomości Handlowe 10 sierpnia 2013 02:33

Dla nas liczy się stabilny, systematyczny rozwój, oparty na zdrowych podstawach. Każda inwestycja jest starannie przemyślana. Mimo to szybko rośniemy, w ubiegłym roku uruchomiliśmy 53 nowe sklepy, w tym już 14, a planujemy jeszcze ponad 30 otwarć - mówi Marcin Sowa, prezes Polomarketu, w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi.

Jak podkreśla, celem sieci jest zrównoważony rozwój na terenie całego kraju, a każda decyzja inwestycyjna opierana jest na wnikliwej analizie ekonomicznej. - Jeśli znajdziemy interesującą lokalizację, ale okaże się, że koszt zakupu nieruchomości i budowa obiektu lub czynsz, w przypadku wynajmu istniejącego lokalu, są zbyt wysokie w relacji do spodziewanych wyników ekonomicznych, rezygnujemy z inwestycji. Sieci, które nie zwracają uwagi na koszty i otwierają sklepy za wszelką cenę, byle tylko zwiększyć obroty, sporo ryzykują - podkreśla Marcin Sowa w wywiadzie dla Wiadomości Handlowych.

Jak tłumaczy, sieć rozwija się naturalnie od swojego historycznego centrum na Kujawach, jednak planuje ekspansję w regionach, w których ma mniej sklepów, np. w Małopolsce, Podkarpaciu czy na Lubelszczyźnie. Dodaje, że firma rozważa także rozwój w formule własnej franczyzy.

Polomarket chce wykorzystać kryzys do dalszego rozwoju. -  W czasie spowolnienia postawy zachowawcze nie są dobrym rozwiązaniem- mówi Marcin Sowa w Wiadomościach Handlowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,66

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.