Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Polomarket z 3-proc. wzrostem sprzedaży w 2015 r. W tym roku stawia na przebudowę asortymentu

Autor: www.dlahandlu.pl 3 lutego 2016 09:31

Polomarket z 3-proc. wzrostem sprzedaży w 2015 r. W tym roku stawia na przebudowę asortymentu Michał Seńczuk, członek zarządu POLOmarket; fot. materiały prasowe

Mimo odejścia części biznesu z dniem 1 stycznia 2015 r. i powstania działalności konkurencyjnej wobec POLOmarketu, nasza spółka uzyskała wynik LFL na poziomie wyższym niż średnia dla formatu supermarketów, z wyraźnym przyspieszeniem w drugiej połowie roku. Dało nam to wzrost sprzedaży total y/y ponad 3% - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Michał Seńczuk, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci POLOmarket.

- 2015 to był kolejny rok, kiedy obserwowaliśmy zmiany w ofercie dyskontów – wzrost udziałów produktów markowych i wyższej jakości oraz artykułów świeżych. W efekcie sieci tego formatu coraz bardziej upodabniają się asortymentowo do supermarketów. Ma to wpływ również na nasze działania. Klienci poszukują produktów lepszej jakości, cena nie jest już jedynym czynnikiem decyzyjnym. Dlatego w POLOmarkecie konsekwentnie i zgodnie ze strategią stawiamy na kategorie produktów świeżych takich jak mięso, warzywa, owoce, nabiał czy pieczywo, a jednocześnie pracujemy nad rozwojem wysokojakościowych i atrakcyjnych cenowo marek własnych - mówi dyrektor.

Zdaniem dyrektora sieci POLOmarket rok 2015 pokazał, że klienci oczekują czegoś więcej niż tylko zapełnienia koszyka codziennymi zakupami. Stąd poszukiwanie innych, niestandardowych działań.

- Wszystkie sieci poza stałą ofertą wprowadzają akcje lojalnościowe czy tematyczne. W POLOmarkecie świętowaliśmy z klientami 18 urodziny sieci, poszerzyliśmy też ofertę o artykuły spożywcze z egzotycznych kuchni w ramach akcji Dookoła Świata. W tym roku chcemy skupić się przede wszystkim nad przebudową asortymentu, stawiając mocno na produkty z silnym wyróżnikiem jakościowym, jako podstawowy element budowania lojalności naszych klientów i pozyskania nowych. Chcemy także bardzo mocno rozwijać segment marki własnej, który docelowo ma wyróżniać ofertę sieci. W nadchodzącym roku planujemy też dalszy zrównoważony rozwój organiczny, zakładający uruchomienie około 30 nowych obiektów w całej Polsce. Niezależnie od nowych lokalizacji, będziemy kontynuować proces rewitalizacji starszych obiektów, dostosowując je do najnowszego standardu, zapewniającego klientom przede wszystkim wygodę i komfort zakupów - podsumowuje Michał Seńczuk.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • wasz były klijent 2016-04-04 00:15:02

    zatrudniajcie kierownictwo z pewnym stażem i mające pojęcie o prowadzeniu takiej placówki a nie takie osoby co były dyscyplinarnie zwalniane w innych sieciach . Kasjerki też niektóre nie mają ani sprytu ani kultury osobistej a to wizytówka waszej sieci handlowej.Byłem na początku waszym klientem jakoś to inaczej się zapowiadało ale jak byłem obsłużony w okresie przed świątecznym przez pewną waszą panią to urąga wszystkiemu nie chce zaszkodzić tej pani bo widać że to chyba jakaś bidulka jej wygląd osobisty i estetyka o tym świadczy a grzecznie tylko zapytałem o te kwiatuszki co stały przy kasie bez wody ita pani bardzo niegrzecznie mi odpowiedziała i tak sobie ją obserwuje kto zatrudnił taką osobę chociaż ostatnio widziałem ją z tym automatycznym mopem to raczej to pasuje do jej osoby a nie do obsługi kasowej TO MOJA OPINIA O WASZEJ PLACÓWCE w ZAWIERCIU .

  • kasjerka z polo 2016-03-14 10:06:09

    A na czym tak pięknie budują ten wizerunek firmy o tym też ktoś pomyślał? Podpowiem !!! na wyzysku i sponiewieraniu zwykłego pracownika .Pytam się po co was tam tyle na tych wysokich stanowiskach.Dajcie trochę kasy zwykłemu pracownikowi ,którzy zapie... na was ,a gwarantuje wam ,że jego wdzięczność i opinia zdziała większe cuda niż te wasze reklamy i pseudo eksperci którzy podpierają się w handlu głównie teorią bo w sklepach bywają tylko po 5 minut i zielonego pojęcia nie mają co i jak się sprzedaje.

  • były pracownik 2016-02-23 21:07:32

    Zatrudnienie to sa jakieś jaja zobaczcie na stronach polo ilu ludzi jest potrzebnych do pracy za te pieniądze wszyscy z tego kołchozu uciekają a wymagania oooo , nie tylko z dużych miast jak Gdańsk ale też z małych miejscowości .Najgorsze jest to że uciekają doświadczeni kierownicy sklepów z długim stażem pracy .Przy takiej polityce firmy nie wróżę im długiego żywota zatrudnianie NOWEGO Kolejnego dyrektora nic nie daje za jego pensję można dać podwyżkę kilku pracownikom którzy by zostali ,a dyrektor co robi jak sklep był do dupy to zatrudnienie kolejnego dyra nic nie daje bo to że dyrektor jeżdzi za chwilę regionalny nic nie zmienia.

ZOBACZ WSZYSTKIE (8)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.