Polska wciąż niegotowa na luksusowe marki handlowe

Property News 22 kwietnia 2013 16:50

Polski rynek nieruchomości handlowych nie jest wystarczająco atrakcyjny dla przedstawicieli luksusowych, zachodnich marek - uważa Marek Koziarek, dyrektor zarządzający w Departamencie Finansowania Nieruchomości Komercyjnych w Pekao SA.

Szczególny potencjał pod względem przyciągnięcia znanych, eksluzywnych marek ma wyłącznie Warszawa. Jednak także i w tym mieście Marek Koziarek dostrzega niski stopień zainteresowania ze strony tego typu firm.

- Polska wciąż nie jest gotowa na nowe, ekskluzywne marki. Nie wyobrażam sobie, by w ciągu najbliszych lat mógł m.in. na terenie Warszawy powstać nowy, duży projekt handlowy, który mógłby przyciągnąć zagraniczne firmy, np. odzieżowe - powiedział dyrektor w Departamencie Finansowania Nieruchomości Komercyjnych w Pekao SA.

Zdaniem Koziarka na polskiej mapie projektów handlowych jest miejsce wyłącznie dla niewielkich punktów znajdujących się w tzw. hot spotach, gdzie potencjalni klienci znaleźliby wysokiej jakości produkty, przy jednoczesnym zapewnieniu im anonimowości.

- Bogaci klienci zakupy tego typu robią w takich miastach, jak Berlin czy Mediolan. Nie wydaje mi się, by mogło się to zmienić - komentuje Koziarek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,28

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.