Polski konsument AD 2015 to konsument „leniwy” i „rozpuszczony”

www.portalspozywczy.pl 4 grudnia 2015 15:52

Polsce obowiązuje model EDLP – Every Day Low Price - promocje, które do perfekcji opanowała Biedronka, przynajmniej w komunikacji. Konsument oczekuje atrakcyjnych cen codziennie. Sieci walczą zatem o to aby upewnić konsumenta w przekonaniu, że u nich ceny są atrakcyjne na co dzień - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Zdziech, partner w firmie doradczej OC&C Strategy Consultants.

Na rynkach zagranicznych np. we Francji, czy Wielkiej Brytanii, mamy do czynienia z dominacją modelu High-Low. Regularne ceny są wysokie, ale często pojawiają się bardzo atrakcyjne promocje. 

- Promocje raczej nie są przypisane do konkretnego formatu sklepu, a bardziej do konkretnej okazji zakupowej. Są okazje za które konsument jest gotów płacić więcej np. szybkie, wygodne zakupy typu convenience, a są okazje w których szukamy możliwie niskich ceni atrakcyjnych promocji, np. duże zakupy do domu – mówi Marek Zdziech.

- Polski konsument AD 2015 to konsument „leniwy” i „rozpuszczony” – podsumowuje.

 

Więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7882

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.